- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

با صنوف گرانفروش کنگان برخورد قاطعانه می‌شود

عسلویه نیوز: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان گفت: با صنوف گرانفروش کنگان برخورد قاطعانه می‌شود.

خبرگزاری فارس: با صنوف گرانفروش کنگان برخورد قاطعانه می‌شود

به گزارش عسلویه نیوز از کنگان غلامرضا شکرانی دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در سطح استان بوشهر است و در سال تولید ملی انتظار داریم شاهد تلاش بیشتر تولیدکنندگان در این شهرستان باشیم.

وی افزود: تلاش برای حمایت از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی باید توسط مسئولان انجام شود و بویژه در امر فرهنگ‌سازی برای حمایت از تولیدکنندگان باید تلاش ویژه‌ای شود.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان با اشاره به فعالیت این اداره خاطرنشان کرد: برای رفاه و آسایش مردم از همه ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.

شکرانی در ادامه با اشاره به افزایش خودسرانه برخی اقلام مصرفی تصریح کرد: در صورت ادامه این روند با صنوف متخلف برخورد جدی خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اخیرا اداره تعزیرات با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت قیمت مرغ که توسط برخی فروشندگان به ۵ هزار  و۵۰۰ تومان رسیده بود را به ۴ هزار و ۸۵۰ تومان کاهش داد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان بیان کرد: این اقدام ضربتی و به موقع موجب کاهش قیمت در کشتارگاه کوثر مرغ لامرد نیز شد.

شکرانی گفت: تعزیرات حکومتی با افراد سودجویی که موجب بی نظمی در تنظیم بازار شوند و یا به افزایش خودسرانه قیمت اقدام کنند برخورد قاطع خواهد کرد.

وی افزود: از مردم انتظار داریم همکاری لازم را با اداره تعزیرات حکومتی داشته باشند.