- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

برپایی ۱۰۰ دوره آموزشی تخصصی در پارس جنوبی

عسلویه نیوز: رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برپایی ۱۰۰ دوره آموزشی تخصصی در پارس جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: برپایی 100 دوره آموزشی تخصصی در پارس جنوبی

به گزارش عسلویه  نیوزسید عبدالله کاظمی شاهاندشتی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مراکز نفت و گاز در کشور است و نقش این منطقه در تامین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است.

وی افزود: در سال جهاد اقتصادی شاهد مجاهده و تلاش همه کارکنان و مدیران سازمان منطقه ویژه در رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه بودیم و امسال نیز برای افزایش بهره‌وری و حمایت از تولید ملی اهتمام می‌ورزیم.

رئیس آموزش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اولویت این سازمان در سال تولید ملی، در بخش آموزش کارکنان، نیروهای بدو استخدام و نیروهای مورد نیاز پروژه‌ها و فازهای پارس جنوبی را برگزاری دوره‌های تخصصی اعلام کرد.

کاظمی شاهاندشتی از برپایی ۱۰۰ دوره آموزشی تخصصی در پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، ۶۲ دوره آموزشی برنامه‌ریزی شده که با توجه به درخواست مدیریت‌های مختلف منطقه ویژه پارس نسبت به آموزش‌های تخصصی، تعداد دوره‌های آموزشی جمعا به ۱۰۰ دوره افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های آموزشی در توانمندسازی کارکنان و نیروهای مورد نیاز پروژه‌های پارس جنوبی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای آموزش تخصصی کارکنان، توانمندسازی نیروی انسانی متخصص در آینده پارس جنوبی را محقق می‌کند و همچنین تضمینی برای حل مشکلات کارکنان است از این‌رو چنانچه کارکنان یک سازمان خوب آموزش ببینند بهتر می‌توانند در ارتقای سطح کارایی سازمان سهیم باشند.

کاظمی شاهاندشتی گفت: آموزش همواره به عنوان ابزاری مطمئن برای بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات مدیریت مدنظر قرار دارد و نبود یک سیستم صحیح آموزشی، ارتقا و ترفیع کارکنان را با مشکلات پیچیده‌ای رو‌به‌رو می‌کند.

وی یادآور شد: فضاهای استاندارد و بسیار خوبی برای برگزاری دوره‌های آموزشی در منطقه ویژه پارس ایجاد شده و با رویکرد فنی و تخصصی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، دوره‌های تخصصی آموزشی در سال جاری با کیفیت بهتری برگزار خواهد شد.

این مسئول اذعان کرد: باید از امکانات و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب بهره ببریم تا شاهد ارتقای بیش از پیش صنعت نفت باشیم.