- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کریمی: تعطیل شدن بازی یک اتفاق نادر بود

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد که انتظار کسر امتیاز از این تیم از سوی کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار با داماش گیلان را نداشته است.


   علی کریمی پس از تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره تشویق شدن از سوی کمیته انضباطی گفت: خودم هم مانده‌ام که برای چه از سوی کمیته انضباطی تشویق شده‌ام! اگر دلیلش را بگویند خیلی خوب است. بچه‌ها مرا اذیت می‌کنند و می‌گویند مگر چه اتفاقی افتاده که تشویق شده‌ای.

وی ادامه داد: برای من مهم تیم است که این اتفاقات برای آن رخ داده است. پیگیری حکم صادره درباره کسر ۲ امتیاز بر عهده باشگاه است، امیدوارم از این پس فقط به خاطر توهین به داور بازی را تعطیل نکنند و اگر به بازیکنان هم توهین شد هم این اتفاق بیفتد.

کریمی تصریح کرد: بارها در شهرستان‌ها ۹۰ دقیقه علیه یک بازیکن فحاشی می‌کنند اما اتفاقی نمی‌افتد. تعطیل شدن بازی یک اتفاق نادر بود و من تاکنون ندیده‌ بودم در هیچ کجای دنیای چنین اتفاقی رخ دهد.

هافبک پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم این اتفاقات درس عبرتی شود و از این به بعد همه احترام هم را داشته باشیم. هواداران باید مواظب باشند چرا که کسر ۲ امتیاز می‌تواند به ضرر ما تمام شود و امیدوارم باشگاه این موضوع را پیگیری کند. اگر چه کار تماشاگران را هیچ کس تائید نمی‌کند.

وی در پاسخ به این سؤال آیا تصور می‌کرد کمیته انضباطی ۲ امتیاز از این تیم کسر کند اظهار داشت: فکر نمی‌کردم این اتفاق بیفتد انتظار نتیجه ۳ بر صفر و یا اینکه از حضور تماشاگران محروم شویم را داشتم اما تصور نمی‌کردم از ما امتیاز کم کنند. باشگاه باید اعتراض و این موضوع را پیگیری کند.

کاپیتان پرسپولیس درباره دلیل تشویق شدن از سوی کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: من کار خاصی انجام ندادم و گفتم خود داور می‌داند که چه کار کند. نمی‌دانم چه شد اما امیدوارم دیگر شاهد این گونه مسائل نباشیم.