- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

در هفته بزرگداشت معلم به شأن و جایگاه معلمی توجه شود

رئیس آموزش و پرورش کنگان گفت: در هفته بزرگداشت معلم به شأن و جایگاه معلمی توجه شود.

خبرگزاری فارس: در هفته بزرگداشت معلم به شأن و جایگاه معلمی توجه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان عباس شریف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: معلمان در ساختن آینده جامعه نقشی بی‌نظیر دارند و با تربیت و پرورش دانش‌آموزان در واقع نقش بسیار حساسی دارند.

وی افزود: باید نسبت به شناخت جایگاه و شأن معلمان اهتمام بیشتری شود و در برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم به این مسئله باید توجه ویژه‌ای شود.

رئیس آموزش و پرورش کنگان ضمن ارج نهادن به مقام شامخ معلم و تجلیل از این قشر فرهیخته خاطر نشان کرد: تکریم معلم در جامعه در حقیقت تکریم و تجلیل از علم و دانایی و آگاهی است و با این وسیله می‌توان مسیر توسعه و پیشرفت را هموارتر ساخت.

شریف اضافه کرد: در هفته بزرگداشت مقام معلم باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که برنامه‌های مناسب و در خور شأن و منزلت معلمان برگزار شود، چرا که این‌ها فرهیختگان و دانایان جامعه هستند.

در ادامه اعضاء ستاد بزرگداشت مقام معلم به بحث و تبادل نظر پیرامون پیشنهادات و نظرات خود در مورد برنامه‌های هفته معلم پرداختند.

در این جلسه اکبر عبدالله‌زاده به عنوان دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان کنگان معرفی شد.

همچنین کمیته‌های سه‌گانه امنیت با مسئولیت ابوالحسن تشانی، کمیته پشتیبانی با مسئولیت عبدالحسین بحرانی و کمیته فرهنگی با مسئولیت ابراهیم محمدپور تشکیل شد.

در این نشست مقرر شد، مسئولین کمیته‌ها در اسرع وقت نسبت به جلسه با اعضاء خود و توجیه آنها در زمینه اجرای برنامه‌های ستاد اقدام و گزارش کامل آن را به دبیر ستاد ارائه کنند.