- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مجلس غیرت به خرج دهد و جلوی بی احترامی سازمان هدفمندی به مردم را بگیرد

چرا چینش سایت شان را طوری قرار داده اند که مردم مجبور شوند با دست خودشان و اجباراً انصراف دهند؟ لابد برای این که بعداً بگویند: خب! خودتان آمدید سایت و انصراف دادید،مدارکش هم موجود است!

۱- مدیرعامل سازمان هدفمند سازی یارانه ها اعلام کرده است انصراف از یارانه اختیاری است.

۲ – مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: کسانی که پیامک انصراف از یارانه برایشان آمده ، اگر می خواهند یارانه بگیرند ، باید به سایت رفاهی بروند و گزینه عدم انصراف را انتخاب کنند.

به گزارش عصرایران ، حکایت اما از همین جا شروع می شود . کسانی که  پیامک دریافت کرده اند و نمی خواهند انصراف دهند ، بعد از مراجعه به سایت رفاهی و انتخاب گزینه های عدم انصراف از کل و نصف یارانه ، با صفحه زیر مواجه می شوند:

رفاهی

همان طور که می بینید ، در این صفحه ، تنها گرینه تأیید وجود دارد. به عبارت دیگر ، طبق گفته رئیس سازمان هدفمندی ،” انصراف از یارانه اختیاری است و اگر پیامک خود انصرافی دریافت کرده اید ، برای عدم انصراف باید به سایت رفاهی بروید” و سرآخر هم بعد از کلی بالا و پایین رفتن ، سر از این صفحه در می آورید که تنها یگ گزینه دارد و شما هم از بین گزینه های موجود(!) -که تعدادشان فقط یکی است- باید انتخاب(!) کنید و انصراف از دریافت مابه التفاوت یارانه را با دست خودتان تأیید کنید!

اگر هم بعد از رسیدن به این مرحله ، بی خیال شوید و ادامه ندهید ، کد بررسی یارانه شما به شماره همراه تان پیامک نمی شود و انگار که برای عدم انصراف مراجعه نکرده اید و لذا معلوم نیست چه بر سر یارانه تان خواهد آمد.

از نمایندگان مجلس انتظار می رود در این دم آخری مجلس هشتم ، غیرتی از خود نشان دهند و در برابر این بازی دادن آشکار مردم ، واکنشی در خور نشان دهند که مردم بیش از اصل قطع یارانه ها ، از این ناراحت اند که چرا عده ای مسوول دولتی به خود اجازه می دهند با آنها هر طور که خواستند رفتار کنند. واقعاً مگر مردم بازیچه آقایان هستند و مگر شأن مردم ایران ، این موش و گربه بازی هاست؟! اگر می خواهند مابه التفاوت را ندهند ، چرا چینش سایت شان را طوری قرار داده اند که مردم مجبور شوند با دست خودشان و اجباراً انصراف دهند؟ لابد برای این که بعداً بگویند: خب! خودتان آمدید سایت و انصراف دادید،مدارکش هم موجود است!

نکته تأثر انگیز ماجرا هم این است که پیامک های انصراف ، تنها به متمکنین واقعی ارسال نشده و خیل انبوهی از کارمندان و بازنشستگان و نیازمندان هم مشمول لطف آقایان قرار گرفته ، مرفه شناخته شده اند تا از دریافت مابه التفاوت یارانه محروم شوند! واقعاً مجلس چرا سکوت کرده و کاری نمی کند؟!