- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

رد رشوه ۱۲۰ میلیونی قاچاقچیان توسط ماموران پلیس کنگان

به گزارش عسلویه نیوز، ناصر کشاورز در جمع خبرنگاران در کنگان اظهار داشت: نیروی انتظامی با همه توان و انرژی برای دفاع از حقوق مردم شریف استان تلاش می‌کند و در چند سال اخیر شاهد موفقیت‌های ارزشمندی در دفاع از حقوق شهروندان هستیم.
وی افزود: پلیس و ماموران انتظامی در شهرستان‌های ۹ گانه استان بوشهر با سالم‌ترین شکل در امر تامین امنیت مردم فعالیت می‌کنند و خالصانه در انجام وظایف و ماموریت‌ها به انجام وظیفه می‌پردازند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از رد رشوه ۱۲۰ میلیونی قاچاقچیان توسط ماموران پلیس کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی وظیفه‌شناس در شهرستان کنگان، پیشنهاد رشوه ۱۲۰ میلیونی را از سوی قاچاقچیان مواد مخدر رد کردند.
کشاورز در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: تیم عملیاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان کنگان متشکل از عبدالرضا بازیاری، یدالله جوکار و مهدی عباسپور در راستای مبارزه با سوداگران مرگ دو دستگاه خودرو را توقیف که در بازرسی از آنها مقدار ۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط و سه نفر را در این راستا به‌دام قانون انداختند.
وی افزود: متهمان دستگیر شده برای فرار از قانون، ۱۲۰ میلیون ریال رشوه را به این مأموران وظیفه‌شناس پیشنهاد می‌دهند و با رد رشوه از سوی پلیس مواجه می‌شوند.
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان بوشهر عنوان داشت: هر دو خودرو توسط پلیس توقیف شدند و سه نفر متهم به همراه موادهای کشف شده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح داده شدند.
کشاورز در ادامه با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با متخلفان ابراز داشت: از مردم شریف سراسر استان انتظار داریم نهایت همکاری و تعامل را با نیروی انتظامی داشته باشند تا بتوانیم از حقوق مردم دفاع کنیم.
وی همچنین به برخی از اقدامات صیانتی و پیشگیرانه از وقوع تخلف و جرائم در نیروی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: تهیه و چاپ چند پیام صیانتی بر اساس جرایم شایعه، تشکیل کمیسیون‌های پیشگیری، توجیه و ارشاد تعدادی از کارکنان در معرض خطر و اجرای کلاس‌های آگاه‌سازی از جمله اقدامات ارزشمند در این عرصه است.
کشاورز عنوان داشت: باید دست به دست هم بدهیم و برای ایجاد امنیت در استان بوشهر و شهرستان کنگان تلاش مضاعفی داشته باشیم.