- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ارزشیابی وضعیت سلامت کارکنان پارس جنوبی ضروری است

“عسلویه نیوز” مدیر منطقه پارس ۱ سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: ارزشیابی وضعیت بهداشتی و سلامت کارکنان پارس جنوبی ضروری است.

خبرگزاری فارس: ارزشیابی وضعیت سلامت کارکنان پارس جنوبی ضروری است

به گزارش “عسلویه نیوز” عباس‌دولتی‌زاده پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی بهداشت در مرکز همایش‌های خلیج فارس سازمان منطقه ویژه پارس اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و عملیاتی صنعت نفت است و برای موفقیت در توسعه پارس جنوبی باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اهتمام ورزیم.

وی افزود: ایمنی و سلامت در فاکتور مهم هستند که در پارس جنوبی مورد توجه ویژه قرار دارند و به نتایج بسیار خوبی در تامین سلامت کارکنان رسیده‌ایم.

مدیر منطقه پارس ۱ سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بر ضرورت حفظ بهداشت و ارتقای سلامت کارکنان و شهروندان ساکن در حوزه عملیاتی پارس جنوبی تاکید کرد و یادآور شد: بهره‌برداری کامل از طرح توسعه مخزن گازی پارس جنوبی در گرو تامین و حفظ کیفی سلامت کارکنان پارس جنوبی و ساکنان این منطقه است است.

دولتی‌زاده با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، بر اولویت‌بندی نیازها و تعیین سیاست‌ها و برنامه‌ها در حوزه سلامت کارکنان صنعت نفت تاکید کرد.

وی خواستار بررسی و ارزشیابی وضعیت بهداشتی و سلامت کارکنان به عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌های صنعت نفت کشور شد.

دولتی‌زاده افزود: انجام فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقات گسترده و تعیین برنامه‌های کوتاه مدت و درازمدت برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت افراد در منطقه ویژه پارس ضروری است و در سال گذشته اقدامات مهمی در این عرصه انجام شد.

وی اذعان داشت: باید تلاش کنیم و سالم‌سازی محیط زیست، افزایش سطح آگاهی‌های بهداشتی کارکنان و مهار و پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ را در دستور کار قرار دهیم.