- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

واحد بوتن ۱ تماماً ایرانی است

عسلویه نیوز: مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم گفت: واحد بوتن ۱ بدون حضور کارشناسان و مستشاران خارجی احداث شده و این واحد تماماً ایرانی است.

به گزارش “عسلویه نیوز [1]” سید مصطفی مرتضوی در مراسم افتتاح از بزرگترین واحد تولید بوتن ۱ کشور در عسلویه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال “تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی” اظهار داشت: وظیفه همه ماست که در جهت تحقق این شعار بسیار مهم تلاش کنیم و شرکت پتروشیمی جم نیز خود را متعهد به اجرای فرمایشات معظم له می داند.
 
 
وی با بیان این که در این پروژه دو میلیون و ۶۸۶ نفر ساعت کار صورت گرفته است، اظهار داشت: در زمان احداث این پروژه عظیم هیچگونه اتفاق ناگواری روی نداده و می توان گفت که احداث واحد بوتن ۱ یکی از پروژه های عظیم کشور بوده که بدون هیچگونه حادثه ای به پایان رسیده است.
 
مرتضوی با سپاسگزاری از درگاه خداوند سبحان افزود: زیبایی این پروژه این بوده که خداوند از در رحمت به ما نظری افکنده و این مهم شیرینی آن را مضاعف کرده است.
 
 
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با بیان این که کلیه کارهای مربوط به اجرا، نصب، راه اندازی و افتتاح به دست نیروهای توانمند و متخصصین داخلی صورت گرفته است، ابراز داشت: این پروژه یکی از پروژه های کاملاً مهندسی بوده که تماماً داخلی است به طوری که بدون حضور متخصصین و مستشاران خارجی صورت گرفته است.
 
 
وی در پایان با سپاسگزاری از مهندسین و متخصصین شرکت پتروشیمی جم تصریح کرد: بنده از این «مردان مرد» بسیار سپاسگزارم و اعلام می کنم که واژه «مردان مرد» به راستی برازنده اینچنین نیروهای دلسوز و متعهد است.