- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تصویب ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در دشتستان

عسلویه نیوز: معاون عمرانی فرماندار دشتستان از تصویب ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در دشتستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تصویب 80 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در دشتستان

به گزارش عسلویه نیوزاز دشتستان کوروش دهقان بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دشتستان اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید از کارگاه‌های تولیدی و اشتغال‌زا حمایت کنیم و نباید فرصتی را هدر دهیم.

وی افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی و برنامه‌ریزی در این راستا از مهم‌ترین مسائل و دغدغه‌های مسئولان شهرستان است و از هیچ اقدامی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

معاون عمرانی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: شهرستان دشتستان به دلیل موقعیت‌ استراتژیک جغرافیایی و کشاورزی زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد را دارد و باید از تمامی امکانات فکری شهرستان دشتستان بتوانیم در این راستا بهره ببریم.

دهقان از تصویب ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته ۲۹۹ طرح اشتغالزایی با اعتبار تسهیلاتی بالغ بر ۷۹ میلیارد و ۹۵۷ میلیون ریال در کارگروه اشتغال این شهرستان به تصویب رسید و برای پرداخت به بانک‌ها معرفی شدند.

وی اذعان داشت: برای حمایت از تولید ملی باید نسبت به کیفیت بخشیدن به کالاهای داخلی اهتمام ورزیم و از تولیدکنندگان شهرستان انتظار داریم بهبود کیفیت کالاهای تولیدی را مهم‌ترین دغدغه امسال قرار دهند.

معاون فرماندار دشتستان گفت: جذب سرمایه‌گذاران و مشارکت نخبگان علمی در توسعه شهرستان امر بسیار مهم و ارزشمندی است که مورد تاکید مسئولان نیز قرار دارد.

در این نشست یک طرح پرواربندی با تسهیلات یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال و اشتغال سه نفر به تصویب رسید.