- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

هدایتی: عطای این فوتبال ناجوانمردانه را به لقایش می‌بخشم

متن کامل بیانیه انحلال استیل‌آذین و خداحافظی هدایتی از فوتبال منتشر شد.

حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین پس از شکست ۲ بر یک برابر پرسپولیس بیانیه‌ای صادر کرد.
نسخه‌ای از این بیانیه به شرح زیر است:

“پیروزی ناجوانمردانه‌ای که امروز در فوتبال ایران رخ داد را به مسئولان فوتبال تبریک می‌گویم. این برد را با توجه به بحث‌هایی که چند وقت پیش مبنی بر حذف استیل آذین از یکی از بزرگان ورزش شنیدم تبریک می‌گویم.

خداوند شاهد است اینجانب برای انجام وظیفه و تکلیف به کشور عزیزم ایران تمام سعی و تلاشم خودم را کردم تا در این ۵ سال با تمام وجود و سرمایه کافی و خلوص نیت خودم را به جوانان نشان دهم. به همین دلیل پا به عرصه ورزش گذاشتم تا پولی که از زحماتم به دستم می‌آید صرف مسئله‌ای به جز ورزش نشود.

اکنون می‌بینم دستان ناپاک نمی‌خواهند بخش خصوصی در فوتبال فعال باشد و بهتر است من هم دیگر نباشم و می‌گویم خداحافظ فوتبال.

امیدوارم مدیران و مسئولان ارشد جمهوری اسلامی ایران در سال جهاد اقتصادی که فرمان بر توسعه بخش خصوصی داده‌اند دستان ناپاک را از فوتبال ما دور کنند و عدالت در فوتبال رعایت و برپا شود.

ضمن عذرخواهی از مردم شریف ایران و کسانی که ورزش و فوتبال جوانمردانه را دوست دارند از همه کسانی که در این ۵ سال من را همراهی کردند و اعضای هیات مدیره و مدیران باشگاه و بازیکنان و خبرنگارانی که بدون چشمداشت در کنار ما بودند از این فوتبال خداحافظی می‌کنم و عطایش را به لقایش می‌بخشم و انحلال استیل آذین را اعلام می‌کنم.

اگر بتوانم در جاهای دیگر مخصوصا در زمینه اقتصادی و اجتماعی خدمت کنم مثل سرباز جمهوری اسلامی ایران در خدمت هستم. از همه حلالیت می‌خواهم و امیدوارم خدا من را مورد لطف خود قرار دهد.

حسین هدایتی دولابی
سرباز جمهوری اسلامی ایران “