- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فرهنگ‌سازی عمومی برای مصرف کالاهای ساخت داخل

عسلویه نیوز: فرماندار دشتستان خواستار فرهنگ‌سازی عمومی برای مصرف کالاهای ساخت داخل شد.

خبرگزاری فارس: فرهنگ‌سازی عمومی برای مصرف کالاهای ساخت داخل

به گزارش عسلویه نیوزاز دشتستان غلام‌حسین خسروی بعد از ظهر امروز در شورای فرهنگی ورزشی دشتستان اظهار داشت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و بدون تردید برای تحقق منویات معظم‌له نیازمند حرکت جهادی در تمام عرصه‌ها هستیم.

وی افزود: حمایت از کارگاه‌های تولیدی و اشتغال‌زا و ارائه خدمات و تسهیلات به این کارگاه‌ها و همچنین فرهنگ‌سازی عمومی برای مصرف کالاهای ساخت داخل امر مهمی است که در دشتستان در دستور کار قرار دارد.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی مسئولیت حساسی در فرهنگ‌سازی در تقویت تولید ملی بر عهده دارند و انتظار داریم شاهد فعالیت چشمگیری در حوزه فرهنگی باشیم.

خسروی از ساماندهی نخبگان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: در سال جدید ساماندهی نخبگان شهرستان در حوزه‌های علمی فرهنگی ورزشی در دستور کار است و از مسئولان ادارات و نهادهای مختلف انتظار داریم در این مسیر همراهی کنند.

وی بیان کرد: برای اجرایی کردن این هدف همه باید تلاش ویژه‌ای را با کار کارشناسی و اهتمام و بسیج همه نخبگان و ابتکار آنها در حوزه‌های مختلف به کار ببریم.

فرماندار دشتستان یادآور شد: در سال گذشته در رشد و شکوفایی اقتصادی دشتستان گام‌های اساسی برداشته شد و در سال جاری نیز باید جهادگونه برای رشد تولید ملی اهتمام ورزیم.

خسروی گفت: باید دست به دست هم دهیم و با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود برای رشد و توسعه شهرستان همت کنیم.