- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

وقتی محافظان اوباما «کلمبیا» را با «بعضی جاها» اشتباه می گیرند

بنا به اعلام منابع پلیس کلمبیا ۱۱ تن از محافظان اوباما همزمان با سفر اوباما به شهر ” کارتاجنا ” برای شرکت در اجلاس سران آمریکایی ، روسپیانی را برای برقراری ارتباط نامشروع به هتل محل اقامت خود می برند.

سفر اوباما به کلمبیا با اقدام غیر اخلاقی و خارج از عرف برخی از محافظانش به حاشیه کشیده شد .

به گزارش عصر ایران [1] در حاشیه نشست سران آمریکا در کلمبیا ۱۱ نفر از تیم محافظان شخصی اوباما با اتهام ارتباط با روسپیان در شهر محل برگذاری اجلاس از کلمبیا اخراج شدند.

بنا به گزارش رویترز و بنا به اعلام منابع پلیس کلمبیا ۱۱  تن از محافظان اوباما همزمان با سفر اوباما به شهر ” کارتاجنا ” برای شرکت در اجلاس سران آمریکایی ، روسپیانی را برای برقراری ارتباط نامشروع به هتل محل اقامت خود می برند.

با اطلاع پلیس از این اقدام ۱۱ تن از اعضای تیم محافظان اوباما  از کلمبیا اخراج می شوند.

انتشار این خبر سفر اوباما به کلمبیا را تحت الشعاع قرار داده است به نحوی که یک دیپلمات اهل آمریکای لاتین  به خبرگزاری رویترز در این باره گفته است: من در یک صبحانه کاری شرکت کردم تا با دیگر شرکت کنندگان درباره مسایلی چون  تجارت و مبارزه با مواد مخدر صحبت کنم اما  بیشتر شرکت کنندگان در این صبحانه کاری تمایل داشتند تا درباره رسوایی اخلاقی تیم حفاظت اوباما حرف بزنند.

یک مفسر سیاسی چپگرا از ونزوئلا در مطلبی در توییتر خود در این باره نوشته است که محافظان اوباما آمریکای لاتین را با ” فاحشه خانه ” اشتباه گرفته اند!

بنا به گزارش رویترز مردم شهر کارتاجنا از اینکه در ایجاد چنین رسوایی اخلاقی روسپیانی از شهرشان مشارکت داشته اند بسیار ناراحت هستند.