- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اعتبارات فرهنگی دشتستان ۱۶۰ درصد رشد داشته است

عسلویه نیوز: فرماندار دشتستان گفت: اعتبارات فرهنگی دشتستان ۱۶۰ درصد رشد داشته است.

خبرگزاری فارس: اعتبارات فرهنگی دشتستان 160 درصد رشد داشته است

به گزارش عسلویه نیوزاز دشتستان، غلامحسین خسروی شامگاه شنبه در نشست مسئولان فرهنگی دشتستان اظهار داشت: افزایش اعتبارات فرهنگی شهرستان دشتستان در یک‌سال گذشته مورد توجه مسئولان این شهرستان بوده و از تمام توان در این راستا بهره‌ برده‌ایم.

فرماندار دشتستان به افزایش ۱۶۰ درصدی اعتبارات فرهنگی شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: در سال ۸۹ مجموع اعتبارات فرهنگی معادل ۳۵ میلیارد ریال بوده و این میزان در سال گذشته به ۹۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

خسروی ادامه داد: احداث خانه‌های عالم در روستاها و شهرهای نقاط مختلف شهرستان دشتستان از مهم‌ترین مسائل فرهنگی است که مورد توجه مسئولان شهرستان بوده و در این راستا تلاش کرده‌ایم.

وی بیان کرد: نماز جمعه یکی از مهم‌ترین سنگرهای فرهنگی بوده و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره بر این سنگر توجه داشته و چشم‌های خود را بر محتویات نمازهای جمعه منعطف کرده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کمک به احداث مصلی‌های نماز جمعه، مساجد و تلاش برای توسعه این اماکن مذهبی از برنامه‌های مهم شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان است.

فرماندار دشتستان حضور مسئولان در اجرای برنامه‌های فرهنگی را امری ضروری دانست و یادآور شد: عمل به مصوبات شورای فرهنگ عمومی امری ضروری است و تمام مسئولان شهرستان دشتستان باید این مساله را مورد توجه خود قرار دهند.

خسروی بیان کرد: اسراف و مصرف‌گرایی یکی از معضلات اجتماعی است که شاهد آن هستیم و مسئولان باید با راهکارهای فرهنگی با آن مقابله کنند.

وی اضافه کرد: شهرستان دشتستان استعداد و پتانسیل‌های بالایی در حوزه‌های فرهنگی دارد و درخشش و توسعه استعدادهای فرهنگی شهرستان دشتستان در عرصه‌های استانی و ملی باید مورد توجه مسئولان این شهرستان قرار گیرد.