- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تعهد ۸۱ میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز استان بوشهر

مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر از تعهد ۸۱ میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز استان بوشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: تعهد 81 میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا ایرج‌زاده ظهر امروز در بازدید از مدارس در دست احداث در دشتستان اظهار داشت: خیران نقش مهمی در احداث فضاهای آموزشی دارند و بویژه در استان بوشهر شاهد فعالیت چشمگیر این عزیزان هستیم.

وی افزود: دولت نهم و دهم اهتمام جدی در احداث مدارس جدید و همچنین بازسازی و بهسازی و تجهیز مدارس داشته و این امر موجبات کیفیت‌بخشی به امر تحصیل شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر از احداث ۸۷ کلاس درس جدید توسط خیران در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۸ پروژه و فضای آموزشی خیرساز با ۸۷ کلاس درس و ۳۵ فضای کارگاهی در این استان در دست اجرا و احداث است.

ایرج‌زاده یادآور شد: در پروژه‌های مشارکتی در امر مدرسه‌سازی ۵۰ درصد از هزینه‌های ساخت مدارس را اداره کل نوسازی و تجهیز پرداخت می‌کند.

وی از تعهد ۸۱ میلیارد ریالی خیران مدرسه‌ساز استان بوشهر خبر داد و گفت: تعهدات خیرین در سال ۹۰ برای تکمیل مدارس و فضاهای آموزشی استان بوشهر در جشنواره سیزدهم حدود ۸۱ میلیارد ریال بوده است.

این مسئول اذعان داشت: دولت نیز در سال ۹۰ برای تکمیل مدارس خیرین حدود ۲۶ میلیارد ریال اعتبار گذاشته است.

ایرج‌زاده با بیان اینکه ۲۲ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های خیرین نیاز داریم افزود: تکمیل فضاهای آموزشی و تجهیز این مدارس اهمیت زیادی در رشد و توسعه تعلیم و تربیت دارد.

وی اضافه کرد: باید از همه ظرفیت موجود برای بهبود کیفیت مدارس در دست احداث بهره ببریم.