- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بازی با رئال،خاص ترین بازی عمر سرمربی بایرن

بایرن مونیخ درمرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید قرار می گیرد و یوپ هاینکس، مربی باتجربه بایرن مونیخ بی صبرانه درانتظار این دیدار است.


   این مربی باتجربه سعی کرد تا درکنفرانس خبری اش پیش از بازی بایرن مقابل ماینتس به بازی رئال نپردازد و جملات کوتاهی درمورد این بازی صحبت کرد؛ چرا که او:« سوال کردن درمورد بازیهای لیگ قهرمانان اروپا را در کنفرانس های خبری بوندس لیگا، ممنوع است و باید به قوانین آلمان احترام گذاشت.»

اما این بار سوال به نحو دیگری و شخصی تر مطرح شد و هاینکس توانست پاسخ این سوال را بدهد:« بله این بازی، می تواند خاص ترین و ویژه ترین بازی کارنامه مربیگری من باشد. زمانی که قرعه ما مشخص شد، برخی از بازیکنان آن دوره رئال (هاینکس درابتدا قصد نام بردن از بازیکنی را نداشت) از جمله کارانکا به من زنگ زدند. کسی که به من زنگ نزد، رائول بود(می خندد)؛ بازگشت به برنابئو خوشحال کننده است. ورزشگاهی فوق العاده که جو بی نظیری دارد. لمس کردن دوباره این احساسات…..»

شرایطی که هاینکس هفتمین قهرمانی اروپایی  رئال را باشاگردانش کسب کرد هم شرایط خاص و ویژه ای بود.درآن زمان تیم دررقابتهای لالیگا شرایط خوبی نداشت و بازیکنان رئال قبل از بازی فینال مقابل یوونتوس، در رختکن تیم هم قسم شدند تا به هرنحوی که شده و با پیاده سازی تاکتیک های خاص و ویژه قهرمانی را مال خود کنند.

مربی بایرن دوست ندارد که به مسائل حاشیه ای بپردازد:« هر چند که باید در تیمم تغییراتی را اعمال کنم ولی این تغییرات به اندازه تغییراتی که رئال می دهد نخواهد بود. رئالی ها با تغییرات فراوانی مقابل تیمی مثل اسپورتینگ به میدان رفتند ولی ما با ترکیبی مشابه با ترکیب بازی مان با ماینتس مقابل رئال قرار می گیریم.»

آرین روبن، گلزن هلندی بایرن در بازی با دورتموند ضربه پنالتی حساسی را از دست داد و مربی باواریایی ها دراین باره گفت:« خیلی از بازیکنان بزرگ، ضربات پنالتی را خراب کرده اند. این هم مثل آن ضربات. روبن وارد رختکن شد و از هم تیمی هایش عذرخواهی کرد. او گفت :”این اشتباه من” . البته باید بدانید که روبن بهترین پنالتی زن تیم ماست و اگر بخواهد همچنان پنالتی های تیم را او خواهد زد. اولین پنالتی زن ما روبن است و بعد از او ماریو و سپس آلابا.»