- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

انتقاد امام جمعه جم از بدقولی استاندار بوشهر در تخصیص اعتبار حوزه علمیه جم

امام جمعه جم از بدقولی استاندار بوشهر در تخصیص اعتبارات حوزه علمیه جم انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: انتقاد امام جمعه جم از بدقولی استاندار بوشهر در تخصیص اعتبار حوزه علمیه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی شامگاه دوشنبه در جمع مردم شهرستان جم اظهار داشت: مسئولان باید بیش از گذشته نسبت به رفع دغدغه‌های مردم اهتمام ورزند و نباید فرصت‌ها را هدر دهند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به زیر ساخت‌های فرهنگی افزود: مهم‌ترین مسئله در زیرساخت‌های فرهنگی در جم توسعه مصلای جمعه است و برای حوزه‌های علمیه ما نیز هنوز هیچگونه اعتباری مشخص نشده است.

وی افزود: متاسفانه در این زمینه خیلی عقب هستیم، از آقای استاندار و فرماندار گلایه‌مند هستیم قول‌هایی داده‌اند که هنوز عملی نشده است.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: استاندار محترم در جلسه‌ای عنوان می‌کند که ۱۲ میلیارد تومان برای امور فرهنگی اختصاص داده شده، این مسئله باید روشن شود سهم شهرستان جم چه مقدار هزینه شده و چه میزان به این شهرستان تخصیص می‌یابد.

گنجی با بیان اینکه چند وعده به مردم جم داده شده و هنوز عملی نشده، اذعان کرد: این قابل قبول نیست مردم حق دارند از امام جمعه بپرسند که میزان تخصیص اعتبار به شهرستان در سال چه‌قدر بوده است.

وی گفت: استاندار محترم در مراسم تودیع و معارفه فرماندار در سال ۹۰ وعده ۳۰۰ میلیون تومانی برای تکمیل حوزه علمیه داده که اعلام شده اما هنوز خبری نیست، مجتمع آدینه الان چند سال است که بلا تکلیف مانده و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای این مجتمع در نظر گرفته شده اما یکسال است هنوز خبری نیست.

امام جمعه جم یادآور شد: در آینده مسئولین که عوض شوند دیگر کسی پاسخگو نیست و این موضوع قبلا اتفاق افتاده است.

گنجی بیان کرد: این ضعف مدیریت را می‌رساند، باید زمان مدیریت شود، اجازه ندهیم که مردم وعده‌هایی را بشنوند و آن را عملی نبینند و با این شیوه مردم به نظام بدبین می‌شوند.

وی اضافه کرد: باید خدمات‌رسانی مسئولان به مردم بیشتر و باکیفیت‌تر شود و مقام معظم رهبری بارها بر لزوم خدمات‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم تاکید فرموده‌اند که باید مورد عنایت مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه جم افزود: البته انصافا در برخی از حوزه‌ها و بخش‌ها کارهای خوبی نیز انجام شده و مردم رضایت دارند و باید از برخی مسئولان پرتلاش و پرکار که دغدغه مردمی دارند، تقدیر کنیم.