- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

صرفه‌جویی ۷۰۰ میلیارد ریالی در مجتمع گاز پارس جنوبی

“عسلویه نیوز” دبیر شورای همیاری و مشارکت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از صرفه‌جویی ۷۰۰ میلیارد ریالی در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

خبرگزاری فارس: صرفه‌جویی 700 میلیارد ریالی در مجتمع گاز پارس جنوبی

به گزارش “عسلویه نیوز”  محمدرضا مصلایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از خرداد ماه سال ۸۹ یعنی ابتدای راه‌اندازی نظام پیشنهادها در مجتمع گاز پارس جنوبی تا کنون ۷۵۵۹ پیشنهاد از کارکنان دریافت شده است.

وی تعداد پیشنهادهای ارایه شده در سال ۹۰ را ۵۷۸۳ مورد عنوان کردو افزود: پس از بررسی بیش از ۴۵۰۰ پیشنهاد در شوراهای همیاری و مشارکت کارکنان پالایشگاه‌ها ۱۵۸۹ پیشنهاد به کارشناسی ارسال شد که ۱۷۹ پیشنهاد تصویب و از این تعداد ۹۲ پیشنهاد اجرا شده است.

مصلایی از صرفه‌جویی ۷۰۰ میلیارد ریالی در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در سالی که به نام سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده بود، نظام مشارکت این مجتمع دستاوردهای مهمی را در بر داشته که از جمله می‌توان به صرفه‌جویی بیش از ۷۰۰ میلیارد ریالی حاصل از اجرای پیشنهادها اشاره کرد.

دبیر شورای همیاری و مشارکت کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی سرانه پیشنهاد را در سال گذشته، ۲٫۷۶ اعلام کرد و افزود: این آمار نسبت به سال ۸۹ رشدی معادل ۳٫۲ برابر داشته و نرخ مشارکت‌جویی کارکنان در سال گذشته بیش از ۶۴ درصد بوده است که ضمن تحقق هدف سال ۹۰ رشدی معادل ۲٫۷ برابر نسبت به سال ۸۹ داشته است.

مصلایی گفت: این تعداد پیشنهاد نشا‌ن‌دهنده توجه همکاران و مدیریت ارشد شرکت به مقوله نظام پیشنهادها است و با توجه به وجود پرسنل مجرب و متخصص در این شرکت، ما پتانسیل بسیاری برای شناسایی و به‌کارگیری ذهن‌های خلاق کارکنان در راستای تعالی شرکت داریم که باید از آن‌ها بهره ببریم.

وی در ادامه به افتخارات کسب شده نظام مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی در سال ۹۰ اشاره کرد و یادآور شد: از جمله افتخارات به دست آمده سال ۱۳۹۰ در نظام پیشنهادها می‌توان به اهدا لوح تقدیر تعهد به تعالی نظام پیشنهادها در سومین جشنواره و همایش نظام پیشنهادهای شرکت ملی گاز، گواهی ارزیاب برتر به دبیر نظام مشارکت مجتمع در سومین جشنواره و همایش نظام پیشنهادهای شرکت ملی گاز، اهدا لوح تقدیر تعهد به تعالی نظام پیشنهادها (چهار ستاره) در سطح کشور در نهمین همایش ملی نظام پیشنهادها از سوی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، گواهی دبیر برتر نظام پیشنهادها در نهمین همایش ملی نظام پیشنهادها و اهدای گواهی پیشنهاد برتر در سطح کشور به پیشنهاد حذف تعمیرات اساسی تکمیلی Mini Shutdown پالایشگاه دوم در نهمین همایش ملی نظام پیشنهادها اشاره کرد.

وی به هدفگذاری سال ۹۱ اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به هدف‌گذاری صورت گرفته، هر یک از کارکنان باید در سال پنج پیشنهاد وارد سامانه نظام پیشنهادها کنند که امیدواریم به این مهم دست یابیم.