- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کشکولی: مقام معظم رهبری بر تکمیل و توسعه پارس جنوبی تاکید دارند

معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: پیام مقام معظم رهبری در دیدارهای‌شان از مجموعه وزارت نفت هم همین بوده که باید پارس جنوبی را گسترش و توسعه بدهیم.

خبرگزاری فارس: کشکولی: مقام معظم رهبری بر تکمیل و توسعه پارس جنوبی تاکید دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مصطفی کشکولی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی بدو استخدام شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و ارزشمند نفت و گاز در کشور است و رشد و توسعه این منطقه در سال تولید ملی اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: کشور ما از نظر منابع گازی دومین کشور دنیا و از لحاظ تولید سومین است، شرکت ملی گاز ایران جزو چهار شرکت اصلی وزارت نفت است و ۴۶ شرکت زیرمجموعه این شرکت هستند که شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های زیر مجموعه شرکت ملی گاز ایران است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از گازرسانی به ۱۳ هزار شهر و روستا در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۲۰ شهر و بیش از ۱۲ هزار روستا در سراسر ایران گازرسانی شده‌اند و خوشبختانه امروز ۶۵ میلیون نفر از مردم کشور ما از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

کشکولی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی توسعه پارس جنوبی است تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری در دیدارهای‌شان از مجموعه وزارت نفت هم همین بوده که باید پارس جنوبی را گسترش و توسعه بدهیم.

وی اضافه کرد: درست است که قطر ۱۰ سال زودتر از ما شروع کرده و دو برابر ما برداشت می‌کند ولی امروز ما می‌توانیم از قطر جلو بزنیم چون آنها دیگر نمی‌توانند میدان‌های‌شان را بیشتر از این توسعه بدهند و این ما هستیم که در حال توسعه هستیم و می‌توانیم به تولید پایدار برسیم.

کشولی گفت: این تولید پایدار یکی از مهم‌ترین کارهایی است که ما انجام می‌دهیم و باید تا آنجایی که می‌توانیم این کار را بدون وقفه انجام بدهیم.

معاون مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: شما کارآموزان عزیز باید تمام تلاش‌تان را بکنید که حالا که وارد شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی شده‌اید و به‌زودی کارتان را در این منطقه‌ حساس شروع می‌کنید، تولید پایدار را جزو وظایف اصلی خود بدانید و سیستم را بهبود ببخشید و روز به روز بهتر کار کنید.