- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نشست اعضاء شورای اسلامی شهر عسلویه با مردم بی نتیجه ماند

عسلویه نیوز؛ نشست اعضاء شورای اسلامی بعد از ظهر روز دوشنبه در مسجد ابوبکر به درخواست جوانان این شهر برگزار شد.

به گزارش عسلویه نیوز، شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه ضمن تشکر از حضور پرشور مردم و جوانان در این نشست با اشاره به مشکلات موجود در منطقه مطالبی را بیان کرد و اظهار داشت: مردم بخصوص جوانان عسلویه از استقرار پارس جنوبی و ورود تاسیسات پتروشیمی در منطقه عسلویه با معضلی بزرگ به نام اشتغال مواجه شدند که تاکنون این نقیصه از سوی مسئولین مرتفع نشده است.

وی افزود: امیدواریم این نشست که بعد از سالها و در خانه خدا برگزار می شود نتایج خوبی حاصل شود که بتواند بخشی از مشکلات منطقه را حل نماید.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین نشست هایی بیان مشکلات و به دنبال آن ارائه پیشنهاد جهت رفع مشکلات بیکاری جوانان است که امیدواریم اعضاء شورای اسلامی توجه ویژه ای داشته باشند و نسبت به پیگیری های آنها از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

در ادامه این نشست یک نفر سوالات مطرح شده از سوی مردم به نیابت از آنها از اعضاء شورای اسلامی پرسیده شد که اعضاء بجز دو نفر از آنان به مقام پاسخوگویی برآمدند که جواب آنها مردم را به هیچ وجه قانع نمی کرد.

علیزاده رئس شورای اسلامی که بیشتر پاسخگوی سوالات مردم بود با بیان اینکه در شورای اسلامی ضعف هایی وجود دارد و این مسئله را خودمان نیز قبول داریم و امیدواریم این ضعف با همکاری مردم بتوانیم مرتفع نماییم.

وی در زمینه اشتغال که بحث اصلی جوانان بود و از حضور افراد غیر بومی در ادارات بخصوص در شهرداری عسلویه که با مدارک دیپلم و سیکل بکار گرفته شده اند جواب قانع کننده ای از سوی ایشان به مردم داده نشد تا این مسئله سرآغاز اعتراض های مکرر مردم و جوانان شود طوریکه اکثر حاضرین به نشانه اعتراض از مسجد خارج شده اند.

موضوع دیگری که مردم عسلویه را بجوش آورد و منجر به فریادهای آنان علیه اعضاء شورای اسلامی شد بحث واگذاری زمین به افراد غیر بومی که همگی از کارکنان شهرداری بودند و بیشتر جوانان از نداشتن یک قطعه زمین در شهر خود با مشکلات عدیده ای روبرو شده اند بود.

امیدواریم این مشکلات هرچه سریعتر از سوی شورای اسلامی بصورت جد پیگیری و شاهد حل مشکلات منطقه باشیم.