- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای ۱۸ هزار مترمربع زیرسازی معابر و خیابان‌های دالکی

شهردار دالکی از اجرای ۱۸ هزار متر مربع زیرسازی معابر و خیابان‌های دالکی خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 18 هزار مترمربع زیرسازی معابر و خیابان‌های دالکی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالرسول حسن‌پور صبح امروز در نشست با مسئولان شهری دالکی اظهار داشت: نیازسنجی و شناخت احتیاجات شهری دالکی از رویکردهای مهمی است که شهرداری دالکی به آن توجه دارد.

شهردار دالکی خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت معابر عمومی و خیابان‌های شهر دالکی از اقدامات گسترده شهرداری دالکی در یک سال گذشته است و این امر منجر به بهبود وضعیت خیابان‌های شهر دالکی شده است.

حسن‌پور ادامه داد: آسفالت معابر شهری از مهم ترین نیازهای شهری وحدتیه است که در سال گذشته تلاش‌های فراوانی در این راستا صورت پذیرفته و توانسته‌ایم به نتایجی مطلوب در این زمینه برسیم.

وی در همین راستا بیان داشت: اجرای ۱۸ هزار متر مربع زیرسازی معابر و خیابان‌های شهری از اقداماتی است که در ماه‌های گذشته شهرداری دالکی بر انجام آن تاکید داشته است.

این مسئول اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که در سال گذشته در شهر دالکی شاهد آن بوده‌ایم حفاری‌های صورت گرفته در این شهر بوده و بهبود وضعیت خیابان‌ها و معابری که شاهد طرح‌های حفاری در آنها بوده‌ایم از اقدامات موثر شهرداری دالکی در سال گذشته و امسال بوده که بهبود وضعیت این خیابان‌ها را شاهد بوده‌ایم.

شهردار دالکی بیان داشت: ترمیم و لکه‌گیری نوار حفاری‌های صورت گرفته توسط شرکت گاز که به منظور اجرای طرح گازرسانی به شهر دالکی صورت گرفته از خواسته‌های اساسی شهروندان این شهر بوده که در انجام آنها اهتمام ورزیده‌ایم و شاهد لکه‌گیری نواری به طول ۳۰ هزار متر در شهر دالکی بوده‌ایم.

حسن‌پور یادآور شد: در تمامی مراحل انجام پروژه‌ها مردم را مد نظر قرار می‌دهیم و جلب رضایت ایشان از نحوه اجرای پروژه‌ها را به عنوان مهم‌ترین هدف خود تعیین کرده‌ایم.