- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نکاتی از آمار و ارقام تقابل بایرن و رئال

 

آمار و ارقام ثبت شده از جدال رئال و بایرن نشان می‌دهد، کهکشانی‌ها تعداد خطای کمتری داشتند اما کارت زرد بیشتری نسبت به میزبان دریافت کردند.


  شب گذشته دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه آلیانس آره‌نا میان بایرن و رئال برگزار شد. جدالی که پس از ۹۰ دقیقه تلاش مونیخی‌ها با ارائه بازی منطقی خود ۲ بر یک پیروز شدند و از شانس نسبتا خوبی برای صعود به دور برگشت برخوردار شدند.

در پایان این مصاف، سایت یوفا اقدام به انتشار آمار مربوط به این بازی کرد. آنچه که در وهله نخست جلب توجه کرد، تعداد خطای کمتر «میهمان» در قیاس با «میزبان» بود؛ اما در مقابل تعداد کارت زرد کهکشانی‌ها بیشتر از باوارایی‌ها بود.

بر اساس این آمار شمار خطاهای بازیکنان تیم آلمانی ۲۰ مورد بود. در حالی که هاوارد وب، داور انگلیسی در مجموع ۱۴ مرتبه در سوت خود به نشانه خطاهای بازیکنان مادریدی دمید.

در جدال شب گذشته ۳ بازیکن از جمع سرخپوشان(باداشتوبر، روبن، لام ) کارت زرد گرفتند. در حالی که داور انگلیسی به ۶ بازیکن مادریدی(آلونسو، کوئنتراو، دی ماریا، راموس، ایگواین، مارسلو ) کارت زرد نشان داد.

 

آمار موجود خود بیان‌گر آن است میهمانان ثروتمند تحت تاثیر بازی منطقی و رو به جلوی میزبان قرار گرفته و رو به بازی احساسی آوردند.

در سایه بازی هجومی تیم تحت رهبری یوپ هاینکس، بازیکنان رئال عمدتا از لحاظ روانی در شرایط عصبی  قرار گرفتند و مجبور به خطاهایی شدند که جریمه‌اش کارت زرد بود.

سایر آمار عمومی و فردی این جدال به شرح زیر است:

شوت به دروازه توسط بایرن: ۴

شوت به دروازه توسط رئال: ۴

ضربات کرنر برای بایرن: ۶

ضربات کرنر برای رئال: ۴

قرارگرفتن در موقعیت آفساید برای بایرن:‌ –

قرار گرفتن در موقعیت آفساید برای رئال: یک

مالکیت توپ برای بایرن: ۵۴ درصد

مالکیت توپ برای رئال: ۴۶ درصد

بیشترین تعداد خطا روی بازیکنان بایرن: فرانک ریبری – ۵ خطا

بیشترین تعداد خطا روی بازیکنان رئال: کریس رونالدو- ۴ خطا

پرخطا‌ترین  بازیکن بایرن : ماریو گومس- ۴ مورد

پرخطاترین بازیکن رئال: آربلووا و دی ماریا، هریک ۳ مورد