- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کاپیتان پرسپولیس ازعملکرد کدام بازیکن انتقادکرد

علی کریمی در پایان دیدار پرسپولیس با الغرافه قطر که با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان انجامید بشدت نسبت به عملکرد یکی از هم تیمی‌های خود اعتراض داشت.


   به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که با تک گل علی کریمی در دقیقه ۸۵ در آستانه پیروزی مقابل الغرافه در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان بود در وقت های اضافه توسط “لارنس کوآیه” دروازه اش گشوده شد و دو امتیاز مهم را از دست داد.

علی کریمی در پایان این دیدار با لحنی اعتراض آمیز گفت: “متاسفانه بعضی ها اشتباه می کنند و وقتی در بازی بعدی هم به میدان می روند همین می شود و اگر هر کاری بکند و بازی بعد بازی کند طبیعتا چنین اتفاقاتی می افتد.”

اکنون این سوال پیش می آید کاپیتان پرسپولیس نسبت به عملکرد کدام بازیکن اعتراض کرده است؟ در دیدار با الغرافه می توان از سه گزینه به عنوان ضعیف ترین بازیکنان پرسپولیس نام برد: ایمون زاید، هادی نوروزی و محمد نوری. این سه بازیکن بر نوع نتیجه ای که در بازی دیروز رقم خورد نقش داشتند. حال باید دید علی کریمی کدام بازیکن را می گوید.

 

محمد نوری در بازی با سپاهان بی تردید بهترین بازیکن پرسپولیس بود و با توجه به اینکه علی کریمی اشاره ای به عملکرد ضعیف بازیکن مورد اعتراض در بازی گذشته داشته، می توان نتیجه گرفت که محمد نوری منظور وی نبوده است.

اکنون دو گزینه زاید و نوروزی را می توان بازیکنان مورد نظر کریمی برشمرد. نوروزی در این دیدار خوب بازی نکرد و در واقع نوروزی کمتر اتفاق افتاده که در پست مهاجم در پرسپولیس خوب بازی کند هرچند که همواره بازیکن دونده ای بوده است. با این حال می توان از این بازیکن به عنوان یکی از گزینه ها یاد کرد.

اما زاید گزینه محتمل تری است. این بازیکن در دیدار با سپاهان در یک صحنه مزاحم گلزنی کریمی شد که در همانجا هم مورد اعتراض کاپیتان پرسپولیس واقع شد. این مهاجم نوک ایرلندی در نیمه دوم دیدار با الغرافه بهترین فرصت گلزنی بازی را با یک ضربه سر ناشیانه از دست داد.

با کنار هم گذاشتن اتفاقات این دو بازی، می توان به این گمانه زنی رسید که منظور علی کریمی کسی نبوده جز ایمون زاید. هرچند که این تنها یک گمانه زنی است و شاید کاپیتان پرسپولیس از بازیکنی انتقاد کرده که اصلا در میان این سه گزینه نبوده است.