- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مجتمع فرهنگی هنری دانشگاه پیام نور کنگان تکمیل می‌شود

رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان از آغاز به کار مرحله دوم تکمیل مجتمع فرهنگی هنری دانشگاه پیام نور کنگان خبر داد.

خبرگزاری فارس: مجتمع فرهنگی هنری دانشگاه پیام نور کنگان تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، علی عابدی چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه و گسترش مراکز آموزش عالی امری مهم است که موجبات رشد و توسعه شهرستان را فراهم می‌کند.

وی افزود: در چند سال اخیر شاهد توسعه کمی و کیفی دانشگاه پیام‌نور کنگان هستیم و این امر در افزایش سطح کیفی دانشگاه بسیار تاثیرگذار بوده است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان از آغاز به کار مرحله دوم تکمیل مجتمع فرهنگی هنری دانشگاه پیام نور کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مجتمع فرهنگی هنری با ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع زیر بنا یک موقعیت مناسب برای دانشگاه است.

عابدی اضافه کرد: اعتبارات این پروژه، ۱۲ میلیارد ریال است که این میزان اعتبار از محل بودجه ملی تامین می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور بندر کنگان همچنین از آغاز عملیات اجرایی سلف سرویس دانشجویی در این دانشگاه خبر داد و افزود: عملیات احداث سلف سرویس دانشجویی دانشگاه پیام نور بندر کنگان در ۹۰۰ مترمربع و در دو طبقه در حال انجام است که امیدواریم به زودی به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: اعتبار اختصاص یافته به این امر بیش از پنج میلیارد ریال است که از محل بودجه استانی تامین خواهد شد و امیدواریم با اجرای این بخش شاهد کاهش بسیاری از مشکلات در این زمینه باشیم.

این مسئول یادآور شد: با راه‌اندازی این سلف سرویس، مشکل تهیه غذا برای دانشجویان رفع می‌شود و رضایت خاطر دانشجویان فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای توسعه و گسترش فضاهای رفاهی در دانشگاه با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم محیطی مناسب برای تحصیل دانشجویان در این محیط دانشگاهی را فراهم سازیم. 

رئیس دانشگاه پیام‌نور کنگان گفت: از همه توان و ظرفیت موجود برای رشد کمی و کیفی دانشگاه تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.