- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دانشگاه آزاد و علمی کاربردی در آبپخش مستقر می‌شود

بخشدار آبپخش گفت: دانشگاه آزاد و علمی کاربردی در آبپخش مستقر می‌شود.

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد و علمی کاربردی در آبپخش مستقر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز چهارشنبه شب در نشست مسئولان آبپخش اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های اداری بخش آبپخش از اقدامات مهمی است که مجموعه بخشداری آبپخش پیگیری‌های ارزنده‌ای در این راستا انجام داده و زمینه‌های ارزشمندی را شاهد بوده‌ایم.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: استقرار دانشگاه‌ها و مراکز آموزش علمی در بخش آبپخش از مهم‌ترین فعالیت‌های چند ماهه اخیر در بخش آبپخش است و همکاری و مجاهدت همه‌جانبه مسئولان و شهروندان آبپخشی را در این زمینه شاهد بوده‌ایم.

خرم‌روز بیان داشت: در ارتباط با دانشگاه علمی کاربردی بخش آبپخش شاهد تشکیل هیئت موسس و مذاکرات متعدد با مسئولان دانشگاه علمی کاربردی استان بوده‌ایم و رضایت ایشان در ارتباط با استقرار دانشگاه علمی ـ کاربردی را جلب کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: سفر نماینده هیئت موسس به تهران برای پیگیری مسائل مربوط به استقرار دانشگاه علمی کاربردی در شهر آبپخش از رویکردهای مهم هیئت موسس است که زمینه‌ساز تسریع در استقرار این دانشگاه خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: در جلسات متعددی که در بخشداری آبپخش در حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و معتمدین محلی شهر آبپخش برگزار شده زمینه‌های لازم درون‌بخشی برای استقرار دانشگاه علمی ـ کاربردی فراهم شده است.

بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان علمی ـ کاربردی شاهد پذیرش دانشجویان در این مرکز آموزشی از مهم ماه ۹۱ باشیم.

خرم‌روز با اشاره به پیگیری‌های موثر شورای اسلامی شهر آبپخش برای استقرار مراکز آموزش عالی در آبپخش اذعان داشت: در ارتباط با استقرار دانشگاه آزاد اسلامی در شهر آبپخش پیگیری‌های ارزشمندی توسط شورای اسلامی شهر آبپخش صورت پذیرفته است و به زودی با همکاری مسئولان استان و شهرستان دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی در این منطقه مستقر می‌شود.

بخشدار آبپخش تاکید کرد: وجود مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و چندین دبیرستان در شهر آبپخش نیاز به استقرار مراکز آموزش و عالی برای سهولت تحصیلات عالی جوانان آبپخشی به منظور تربیت نیروی کار متخصص و باسواد را چند برابر کرده است.