- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تالارهای عروسی ارزان‌قیمت در کنگان راه‌اندازی می‌شود

فرماندار کنگان گفت: برای جلوگیری از تشریفات زائد در عروسی‌ها، تالارهای عروسی ارزان‌قیمت در کنگان راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری فارس: تالارهای عروسی ارزان‌قیمت در کنگان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، تیمور یزدان‌شناس ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی کنگان اظهار داشت: امسال با تدابیر رهبر انقلاب به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و شعار امسال در واقع تکمیل کننده جهاد اقتصادی است.

وی افزود: عزم همگانی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری امری لازم است و تمام مسئولان و مردم باید در این مسیر تلاش مضاعف داشته باشند.

فرماندار کنگان با اشاره به برگزاری مراسمات عروسی تجملاتی و پرهزینه خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از برخی مشکلات در زمینه برگزاری مراسم عروسی، تالارهای با قیمت پایین در شهر راه‌اندازی می‌شود که مقدمات این امر انجام شده و به زودی نهایی می‌شود.

یزدان شناس تصریح کرد: البته برگزاری عروسی در تالارها نیز دلیلی بر انجام امور خلاف شرع نیست و باید حریم‌ها و حرمت‌های شرعی در تمام شئون مورد دقت قرار گیرد.

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگان اضافه کرد: برگزاری جلسه و نشست با جمعی از معتمدین محلی در راستای کم کردن زمان برگزاری مراسم ترحیم در دستور کار شورا قرار گرفته و امیدوار هستیم به نتیجه مطلوبی منجر شود.

یزدان‌شناس یادآور شد: مردم در تمام کارها باید شئونات اسلامی را سرلوحه خود قرار دهند و بدون تردید برگزاری مراسمات عروسی پرزرق و برق شایسته این شهرستان نیست.

نصب بنر و تابلوهایی در مساجد و گلزار شهداء در ارتباط با فتاوای مراجع عظام در زمینه مراسم عزاداری و نظارت جدی بر برگزاری مراسم عروسی و … از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.