- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

چک: با این برد باید به خودمان افتخار کنیم

پتر چک، دروازه بان باتجربه چلسی معتقد است که تیمش می تواند به برد ۰-۱ مقابل بارسا افتخار کند.


چلسی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تا در دیداری خانگی با نتیجه ۰-۱ از سد بارسا عبور کند. در پایان این مسابقه چک به اسکای سپورتس نیوز گفت:« ما می توانیم به خاطر کاری که ۴شنبه شب انجام دادیم به خودمان افتخار کنیم. کیفیت بازی تیم دراین دیدار فوق العاده بود و تک تک بازیکنان با۱۰۰% توان بازی کردند. ما عادت نداریم تا ۹۰ دقیقه بدون توپ بازی کنیم . از نظر روانی حفظ تمرکز کار سختی است. ما درتمام نقاط زمین فوق العاده بودیم و تعهدی که در زمینه تدافعی و پوشش بازی داشتیم، قابل تحسین بود. ما اندکی خوش شانس بودیم ولی تک تک بازیکنان به شدت تلاش کردند.»

چک یکی از بازیکنان چلسی بود که شاهد حذف تیمش به دست بارسا درمرحله نیمه نهایی سال ۲۰۰۹ بود. او الان اطمینان دارد که تاریخ برای آبی های لندنی تکرار نخواهد شد.

چک دراین باره ادامه داد:« باید ببینیم که چه خواهد شد. در آخرین مصافمان در نوکمپ دروازه مان را بسته نگه داشتیم و بازی برگشت دراستمفورد بریج ۱-۱ شد و ما حذف شدیم. این بار آنها به گل خارج از خانه دست نیافتند.ساده نیست که بگوئیم که نتیجه ۰-۱ ، یک برتری مقابل بارساست؛ بارسلونا تیمی مثال زدنی است و آنها همیشه موقعیت های زیادی خلق می کنند.»

چلسی دربازی بعدی اش مقابل آرسنال قرار می گیرد و در ماه آینده میلادی فینال اف ای کاپ را مقابل لیورپول برگزار خواهد کرد. البته چک معتقد است که هم تیمی هایش تمرکزشان را برروی بازی برگشت مقابل بارسا قرار داده اند:« بازی ها سخت و فشرده می شوند و ما حتی وقت کافی برای فکر کردن هم نداریم. هر بازی، به تمرکز فراوانی نیاز دارد. بازی بعدی ما مقابل ارسنال است که بازی بزرگی است و بعد از آن مقابل بارسا قرار خواهیم گرفت.»