- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دی متئو: هنوز هیچ چیز قطعی نشده است

 

“روبرتو دی متئو” سرمربی تیم فوتبال چلسی معتقد است تیمش با پیروزی مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاسخ تمامی انتقادات را داده است.


روبرتو دی متئو که بعد از اخراج ویلاس بواس هدایت آبی ها را به عهده گرفته این بار بارسلونا را از پیش رو برداشت تا از این پس همه روی او حساب ویژه ای باز کنند.

“دیدیه دروگبا” مهاجمی که به فرناندو تورس ترجیح داده شده بود تک گل پیروزی بخش چلسی را در این دیدار به ثمر رساند و آبی های لندنی را در آستانه فینال مونیخ قرار داد.

این پیروزی تنها سه روز پس از پیروزی پر گل شاگردان دی متئو مقابل تاتنهام در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به دست آمد.

سرمربی ایتالیایی چلسی در کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: پیش از این همه بر این عقیده بودند که بازیکنان چلسی پا به سن گذاشته اند و دیگر شادابی لازم برای بازی در چنین سطحی را ندارند. آنها می گفتند بازیکنان چلسی نمی توانند در چنین فاصله زمانی کوتاهی بازی های سختی را انجام دهند. امشب پاسخ همه آنها را در زمین بازی دادیم.

دروازه چلسی در این بازی بارها تا آستانه فرو ریختن پیش رفت اما در نهایت بسته ماند، دی متئو هم در پایان بازی خوشحالی خود را چندان بروز ندارد و اعلام کرد هنوز هیچ چیز تمام نشده و یک ۹۰ دقیقه سخت دیگر در نیوکمپ باقی مانده است.

او در ادامه افزود: هفته سختی را پشت سر گذاشته ایم و هفته ای سخت تر در پیش داریم. ابتدا نیمه نهایی جام حذفی مقابل تاتنهام، بعد از آن دیدار امشب و در اکنون هم دیدار هفته آینده در نیوکمپ. از نتیجه بازی امشب خیلی خوشحال هستم اما این تنها یک نیمه جدال با بارسلونا بود. هنوز هیچ چیز مشخص نشده و اگر می خواهیم به فینال برسیم باید یک بازی خوب دیگر انجام دهیم.