- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سسک:چلسی سبک فوتبالی خودش رابازیافته

سسک فابرگاس، بازیکن میانی بارسلونا در صحبتهایی به تمجید از تاثیرگذاری روبرتو دی متئو در چلسی پرداخته. این درحالی است که بارسا و چلسی امشب در استفمورد بریج مقابل هم قرار خواهند گرفت.


 

 سسک که هشت سالی را در لیگ برتر و درتیم آرسنال سپری کرده معتقد است که چلسی با روی کار آمدن دی متئو تغییرات زیادی داشته.

 فابرگاس در این باره به خبرنگاران گفت:با ویلاس بواس، بازیکنان چلسی به دنبال کنترل توپ بودند و می خواستند خلاق باشند. آنها الان به سبکی بازگشته اند که آنها را بزرگ می کند. سبکی که به آنها کمک کرد تا قهرمان لیگ برتر شوند و جامهای دیگری را نیز کسب کنند. آنها الان با پاسهای بلند بازی می کنند و درضدحملات شرکت می کنند.بازیکنان چلسی الان فوق العاده دفاع می کنند و توپ را به دروگبا می رسانند. ما باید کاملا مراقب باشیم که با اشتباهات احمقانه توپ را از دست ندهیم.»
 
 سسک فابرگاس ۲۴ ساله درادامه صحبتهایش گفت:« از نظر من قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یکی از اهداف من است. من چند سال پیش و در سال ۲۰۰۶ با آرسنال در یک قدمی قهرمانی بودم ولی این اتفاق نیفتاد .می توانید بگوئید که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آرزوی من است و امیدوارم که در اولین سال حضورم در باشگاه به آرزویم برسم.»
 
 روند گلزنی فرناندو تورس برای چلسی ناامید کننده بوده اما سسک در صحبتهایی اعلام کرد که آبی اناری ها نباید او را دست کم بگیرند:« شما فقط به خاطر تماشای بازیهای تورس در زمین مسابقه به او احترام می گذارید ؛چون او بازیکن باکلاسی است؛ یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. ما فکر نمی کنیم که او بعد از دروگبا دراولویت بعدی است. چون اگر او وارد زمین شود ، باید کاملا مراقبش باشیم.»
 
 سسک درمورد دیدار بارسا و چلسی در سال ۲۰۰۹ و دراستمفورد بریج گفت:« کاملا مشخص است که گل اینیستا، هنوز برای بازیکنان و هواداران چلسی خیلی تازه است. این چیزی است که نمی توان به سادگی آن را فراموش کرد و انگیزه فراوانی به بازیکنان چلسی می دهد.»
 
 فابرگاس این بازی را بازی سختی می داند:« بازی خیلی سختی مقابل تیم قدرتمندی خواهد بود. البته بازیکنان چلسی افکار دیگری را در سرهایشان دارند.»
 
 سسک ادامه داد:« از زمان جدایی ام از آرسنال و پیوستنم به بارسا درسهای زیادی گرفتم. به ویژه از نظر تاکتیکی. من بهتر از قبل در زمین جایگیری می کنم.من آن موقع از نظر تاکتیکی خیلی خوب نبودم و هرجایی که می خواستم بازی می کرد. الان باید از نظر تاکتیکی بیشتر فکر می کنم که به نفع تیم است. به عنوان یک بازیکن به بلوغ بیشتری رسیده ام.»