- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مربی لخویا: مقابل تیم بزرگی به پیروزی رسیدیم

دستیار سرمربی لخویا پس از برتری یک بر صفر مقابل سپاهان در چارچوب دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز رضایت و خوشحالی کرد.


تیم لخویا قطر در دیدار مقابل سپاهان از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را برد و در نهایت با تک گل باکاری کونه در وقت های اضافی نیمه دوم به پیروزی رسید. اما همچنان با شش امتیاز بعد از الاهلی و سپاهان در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

کریستیان دستیار اول جمال بلماضی سرمربی الجزایری لخویا از این نتیجه‌ ابراز رضایت و خوشحالی کرد و گفت: سطح کیفی لخویا بازی به بازی بهتر می‌شود و ما از فرصت‌های خود نهایت استفاده را می بریم که این بسیار خوشحال کننده است. با پیروزی که امروز مقابل سپاهان به دست آورده ایم، شانس زیادی برای صعود از این گروه داریم، اما باید برای این کار در دیدارهای باقی مانده هم از فرصت‌های خود نهایت استفاده را ببریم. ما دو دیدار حساس دیگر مقابل الاهلی و النصر پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم به دور بعد صعود کنیم، باید در این دیدارها هم نتیجه‌ لازم را کسب کنیم.

وی افزود: درست است که ما پیروزی پر گلی را به دست نیاوردیم و با گل دقایق پایانی کونه از زمین خارج شدیم، اما مستحق کسب سه امتیاز این دیدار بودیم. ما مقابل تیمی بزرگ همچون سپاهان که در آسیا نام و نشانی دارد، به پیروزی رسیدیم. بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دستاورد این دیدار برای ما این بود که تا دقایق پایانی دست از تلاش برنداشتیم و خوشبختانه در لحظات پایانی هم بود که مزد پافشاری خود را گرفتیم و سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کردیم.

کریستیان در ادامه سخنان خود گفت: بازیکنان تنها ۲۴ ساعت فرصت دارند تا این پیروزی را جشن بگیرند، فرصت اضافی دیگری برای خوابیدن در باد این پیروزی نداریم، چرا که ما در مرحله نیمه نهایی جام حذفی قطر باید به مصاف السد برویم.