ثبت رکورد ۱۰۵ درصدی برنامه تولید در پتروشیمی مرجان
تاريخ ارسال خبر : 21 آوریل 2022 | ساعت 18:53 | کد خبر: 37096 | sv835 | چاپ این مطلب

“عسلویه نیوز” میزان تولید ماهیانه فروردین ماه ۱۴۰۱ شرکت پتروشیمی مرجان به ۱۰۵ درصد برنامه تولید و طراحی رسید و توانست رکورد بیشترین میزان تولید در این مجتمع از زمان راه اندازی تا کنون را بشکند .

🔻✍️ به گزارش پایگاه خبری “عسلویه نیوز”در سایه توانمندی و پشتکار جهادی ، تخصص و تفکر تحولی دکتر ” انصاری نیک ” مدیرعامل موفق این واحد پتروشیمی و نیز همت و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر پرسنل خدوم آن رکورد تاریخی ۱۰۵ درصدی برنامه تولید در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در پتروشیمی مرجان ثبت شد ‌.

🔻 بنا بر گفته مدیر عامل پتروشیمی مرجان این مجتمع صنعتی با تولید بیش از ۱۶۰ هزار تن تولید ماهیانه محصول در فروردین ماه و صادرات بیش از ۲۰۸ هزارتن سالجاری رکورد زنی کرد.
🔻وی افزود : تولید این محصول در ماه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه درسال‌های گذشته روند افزایشی داشته تا جایی که شاهد ثبت رکورد ۱۰۵ درصدی تولید به میزان ۱۶۰۳۱۳ تن متانول بوده ایم.

🔻 مدیر عامل پتروشیمی مرجان اظهار امیدواری کرد : این مجتمع با تداوم روند موجود به موفقیت‌های بیشتری در عرصه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین برسد.

🔻 لازم به ذکراست پتروشیمی مرجان تحت عنوان متانول هفتم درمنطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی عسلویه قراردارد و از مجتمع های صنعتی پیشرو در تولید صنعت متانول کشور می‌باشد. / انتهای خیر// حسین محمدی زاده

🕌🌙 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/E72kcQLAr10Gmw41Dx0mCm

https://chat.whatsapp.com/KAHyda6qkRj1wwB0DM271X

با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews
 به اینستاگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.officia


نظرات کاربران 

۵ پاسخ به "ثبت رکورد ۱۰۵ درصدی برنامه تولید در پتروشیمی مرجان"

  1. ناشناس گفت:

    به چه بهائی، زدن کارانه نیرو،زدن خدمات نیرو، نفع این رکود چیه هیچ. مدیر بی دستاورد…

  2. Omidreza گفت:

    مدیر توانمند و لایق، احسنت

  3. نگین منطقه گفت:

    این شخص محترم که عکسش رو می بینید دو ساله از حقوق، پاداش، کارانه و خدمات ما کم کرده و خیلی هم خوشحال به نظر می رسه. تولیدی که پولش نه به نفع مملکته و نه به نفع کارگر ، مستقیما میره تو جیب آقازاده ها.
    ایشون همین چند ماه پیش هفتاد نفر غیر بومی رو بدون هیچ آزمون و بدون هیچ سابقه مرتبطی استخدام رسمی مرجان کرد؟! بزرگترین ظلم در حق نیروی بومی.
    خدا به آریاساسول رحم کرد، قرار بود ظاهرا چند روز دیگه مدیرعامل اونجا بشه، که با مخالفت شدید کارکنان اونجا مواجه شد.

  4. مهندس گفت:

    سلام
    متاسفانه آقای انصاری نیک فقط فشار روی نیرو‌ های عملیاتی و بهره برداری اوردن جهت افزایش ظرفیت ، و با انتصاب سهیل عبدی که هیچ تجربه ای از کار در مجتمع های بزرگ صنعتی نداشت ، روزانه وضعیت منابع انسانی رو‌به نابودی رفت از حقوق و مزایا گرفته تا حتی چای و شکر و نیمه شبی هم محدودیت گذاشتن.

  5. ناشناس گفت:

    زحمت های کارخانه رو مهندس بیگی مرحوم کشیدن و ایشون لقمه درشت میگیره. روح مرحوم بیگی شاد و یادش گرامی.

ارسال یک پاسخ