- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ثبت رکورد ۱۰۵ درصدی برنامه تولید در پتروشیمی مرجان

“عسلویه نیوز” میزان تولید ماهیانه فروردین ماه ۱۴۰۱ شرکت پتروشیمی مرجان به ۱۰۵ درصد برنامه تولید و طراحی رسید و توانست رکورد بیشترین میزان تولید در این مجتمع از زمان راه اندازی تا کنون را بشکند . [1]

🔻✍️ به گزارش پایگاه خبری “عسلویه نیوز”در سایه توانمندی و پشتکار جهادی ، تخصص و تفکر تحولی دکتر ” انصاری نیک ” مدیرعامل موفق این واحد پتروشیمی و نیز همت و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر پرسنل خدوم آن رکورد تاریخی ۱۰۵ درصدی برنامه تولید در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در پتروشیمی مرجان ثبت شد ‌.

🔻 بنا بر گفته مدیر عامل پتروشیمی مرجان این مجتمع صنعتی با تولید بیش از ۱۶۰ هزار تن تولید ماهیانه محصول در فروردین ماه و صادرات بیش از ۲۰۸ هزارتن سالجاری رکورد زنی کرد.
🔻وی افزود : تولید این محصول در ماه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به دوره مشابه درسال‌های گذشته روند افزایشی داشته تا جایی که شاهد ثبت رکورد ۱۰۵ درصدی تولید به میزان ۱۶۰۳۱۳ تن متانول بوده ایم.

🔻 مدیر عامل پتروشیمی مرجان اظهار امیدواری کرد : این مجتمع با تداوم روند موجود به موفقیت‌های بیشتری در عرصه تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین برسد.

🔻 لازم به ذکراست پتروشیمی مرجان تحت عنوان متانول هفتم درمنطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی عسلویه قراردارد و از مجتمع های صنعتی پیشرو در تولید صنعت متانول کشور می‌باشد. / انتهای خیر// حسین محمدی زاده

🕌🌙 به عسلویه نیوز بپیوندید
https://chat.whatsapp.com/E72kcQLAr10Gmw41Dx0mCm [2]

https://chat.whatsapp.com/KAHyda6qkRj1wwB0DM271X [3]

با عسلویه نیوز همراه باشید.
‏http://t.me/assaluyehnews [4]
 به اینستاگرام عسلویه نیوز بپیوندید
http://instagram.com/assalouyehnews.officia [5]