- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

وینگادا حاضر به مذاکره با پرسپولیس نیست

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه آرفی تا پایان هفته به ما مهلت داده، گفت: وینگادا به دلیل خلف وعده مدیران پیشین دیگر حاضر به مذاکره نیست و هم اصل و هم فرع پولش را می خواهد.


جمشید زارع در خصوص خطر کسر ۹ امتیاز از باشگاه پرسپولیس و آخرین وضعیت مشکلات مالی این باشگاه ضمن بیان مطلب فوق گفت: طی دو، سه روز اخیر برخی از رسانه ها با اعلام تهدید باشگاه پرسپولیس به کسر ۹ امتیاز و حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا جو رسانه ای علیه تیم ما راه انداخته اند.

وی در همین خصوص افزود: در حال حاضر با قاطعیت اعلام می کنم که خطری باشگاه پرسپولیس را چه ازنظر کسر ۹ امتیاز و چه حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تهدید نمی کند اما باید بدهی طلبکاران را داد چون مراجع بالا دستی در فیفا با هیچ باشگاهی شوخی ندارند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اعلام اینکه درحال حاضر وینگادا و دستیارش، جلال اکبری، سپهر حیدری، مهدی شیری، سعید حلافی، مسعود عالی پور، رحمان احمدی، محمد رضا مولایی، مجتبی زارعی، میاچ، علی دایی، حسین عبدی و اشپیتیم آرفی و …از باشگاه پرسپولیس طلبکارند، افزود: برخی از این افراد حکم کمیته انضباطی را نیز در دست دارند اما با توجه به اینکه شرایط باشگاه را می دانند، صدایی تا به امروز از آنها در نیامده اما مدتها از زمان طلب آنها گذشته و پولشان را می خواهند.

زارع با اعلام اینکه برای تسویه حساب با طلبکاران از زمان مدیریت خطیب تا به امروز حدود ۱۵ میلیارد تومان نیاز داریم و دولت در این خصوص باید به ما کمک کند، گفت: این بدهی ها علاوه بر مطالبات مالی بازیکنان و مربیان پیشین پرسپولیس شامل بدهی به هتل ها، آژانسهای هواپیمایی ، وزارت اقتصاد و دارایی ، وامی که از بانک تجارت در زمان مدیریت آقای خطیب گرفته شده و سایر موارد متفرقه می شود.

وی در خصوص اینکه آیا آرفی از باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده و متعاقب آن نیز این باشگاه به کسر ۹ امتیاز و حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا تهدید شده ، گفت: وکیل آرفی مدعی شده به فیفا شکایت کرده اما به دلیل عرقی که به ایران و باشگاه پرسپولیس دارد از فیفا خواسته که فعلا اقدامی انجام ندهد تا این موضوع با مصالحه با باشگاه پرسپولیس حل شود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در همین خصوص افزود: آرفی نیز به ما گفت:” به دلیل بدقولی هایی که در گذشته توسط مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام شده من دیگر اعتقادی به مذاکره ندارم و اگر تا آخر هفته پولم را ندهید دیگر جواب موبایلم را نیز نخواهم داد و این موضوع را از طریق کمیته انضباطی فیفا پیگیری می کنم”.

وی با اعلام اینکه طلب آرفی و مدیر برنامه هایش در مجموع حدود ۱۳۰ هزار یورو است، گفت: هنوز در خصوص ادعای وکیل آرفی هیچ نامه ای از فیفا به دست ما نرسیده اما اگر بدهی وی پرداخت نشود، کمیته انضباطی فیفا به مسئله ورود می کند و در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر شاهد کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس خواهیم بود.

زارع با اعلام اینکه کمیته انضباطی فیفا از ما خواسته با وینگادا و دستیارش مصالحه کنیم، گفت: موضوع شکایت وینگادا و دستیارش از باشگاه پرسپولیس به دلیل مطالبات مالی آنها، کاملا جدی است و وی به دلیل آنکه مدیران پیشین پرسپولیس در خصوص او خلف وعده کرده اند دیگر حاضر به مذاکره نیست و گفته ” در صورتی از شکایت خود صرف نظر می کنم که هم اصل و هم فرع پولم را بدهید”.

وی در خاتمه با تاکید بر اینکه هواداران نگران نباشند چون به دنبال حل مشکلات هستیم، خاطر نشان کرد: برای آنکه مدیریت پرسپولیس در فصل آینده برای بستن تیمی مقتدر دغدغه فکری نداشته باشند چشم امید ما به حمایت دولت و وزارت ورزش است. امیدوارم شاهد حمایتهای آنها همچون گذشته باشیم.