- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دی متئو: برای قرارداد جدید صحبتی نکرده‌ام

روبرتو دی متئو، مربی موقت چلسی در صحبتهایی اعلام کرد که هنوز مذاکراتی را برای تمدید قراردادش با این تیم انجام نداده است.


چلسی در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه ۰-۱ بارسا را شکست داد و این روزها باید خودش را برای فینال اف ای کاپ و بازیهای لیگ برترآماده کند.

البته این طور به نظر می رسد که آینده او روی نیمکت مربیگری چلسی برای فصل بعد تضمین شده نیست. هرچند که این مربی ایتالیایی اعلام کرد که هنوز صحبتی دراین رابطه نداشته است.

دی متئو روز جمعه به خبرنگاران گفت:« فکر نمی کنم که الان صحبت کردن در مورد چنین مسئله ای مهم باشد. درحال حاضر تمرکزمان را برروی بازی هایمان قرار داده ایم. ما زمان برای فکر کردن درمورد مسائل دیگری نداریم و فکر نمی کنم که برای چنین موضوعی زمان کمی داشته باشیم. درحال حاضر روی شخص خاصی تمرکز نکرده ایم.چون مهم نیست. مسائل مهمترین برای فکرکردن داریم.»

این مربی ایتالیایی درادامه صحبتهایش گفت:« من همیشه رابطه خوبی با هواداران داشته ام. این رابطه خوب به روزهایی برمی گردد که من بازیکن چلسی بودم و بعد از بازنشستگی ام هم این روزهای خوب ادامه یافتند. هراتفاقی هم که بیفتد این رابطه خوب ادامه خواهد یافت.من همیشه با چلسی وهوادارانش درتماس خواهم بود.»

چلسی این روزها برنامه فشرده ای دارد. بایددر فینال اف ای کاپ بازی کند و در لیگ قهرمانان اروپا هم شرایط خوبی دارد. این مربی ایتالیایی درادامه گفت:« شش هفته پیش اگر کسی به من می گفت که تیمم در چنین شرایطی قرار می گیرد، واقعا خوشحال می شدم.»

برد ۱-۵ مقابل تاتنهام درنیمه نهایی اف ای کاپ چلسی را به فینال این رقابتها رساند. دی متئو دراین باره گفت:« برد مقابل تاتنهام در نیمه نهایی ، فوق العاده بود ولی زمانی برای جشن گرفتن این برد نداشتیم.درمورد بازی با بارسا هم همین طور. بعد از اتمام این بازی، ما فکر و ذکرمان را روی بازی با آرسنال متمرکز کردیم.»

با وجود این موفقیتها چلسی در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد و درحال حاضر در جایگاه کسب سهمیه برای حضور در رقابتهای فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا نیست.دی متئو در این باره گفت:« متاسفانه باید پله پله پیش برویم. هر بازی که در لیگ برتر انجام می دهیم سرنوشت ساز است.»

او درمورد اینکه میکل آرتتا در بازی حضور نخواهد داشت گفت:« خیلی خوب است. ولی آرسنال تیم خوبی دارد و بازیکنان باکیفیت زیادی را دراختیار دارد. »

چلسی سه شنبه شب درنوکمپ بازی سخت دیگری خواهد داشت و دی متئو درمورد احتمال خستگی شاگردانش گفت:« از نظر روانی، شرایط خوبی داریم. البته نباید فراموش کردکه این سومین بازی ما در شش روز اخیر است. »