- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

راه آهن – تراکتورسازی، از نگاه آمار

تیم های فوتبال راه آهن شهر ری و تراکتورسازی تبریز فردا یکشنبه و در آخرین روز از رقابت های هفته سی و یکم لیگ برتر در حالی در ورزشگاه تختی تهران رو در روی هم قرار می گیرند که پیش از این پنج بار در لیگ برتر با هم روبرو شده اند.


به نقل از ایرنا، البته این بازی نیز به دلیل جایگاه دو تیم در جدول رده بندی از حساسیت های خاصی برخوردار است و نتیجه ای که در آن رقم می خورد در سرنوشت دو تیم بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

راه آهن در بازی فردا و برای اینکه از جمع تیم های ته جدولی فاصله گرفته و برای خود حاشیه امنیت ایجاد کند به سه امتیاز این بازی نیاز دارد.

تراکتورسازی نیز برای اینکه بتواند خود را در جمع تیم های مدعی این فصل نگه دارد و کار آسیایی شدنش را آسان تر نماید با هدف کسب سه امتیاز بازی به تهران می رود.

تراکتورسازی در بازی این هفته این شانس را نیز دارد که با کسب برتری مقابل تیم میزبان، خود را به صدر جدول نزدیکتر کند چرا که رقبای تراکتورسازی در این هفته در خارج از خانه به مصاف حریفان می روند و سپاهان صدرنشین میهمان فولاد خوزستان است و استقلال در بوشهر با شاهین بحران زده مصاف دارد.

دو تیم راه آهن و تراکتورسازی تاکنون و در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور پنج بار رو در روی هم قرار گرفته اند که حاصل آن سه برد برای تراکتورسازی و دو تساوی برای دو تیم بوده و تیم راه آهن تاکنون نتوانسته تراکتورسازی را شکست دهد.

اولین دیدار دو تیم در رقابت های لیگ برتر در فصل نهم اتفاق افتاد که تراکتورسازی در تبریز با نتیجه دو بر یک برنده شد اما در بازی برگشت در تهران به تساوی بدون گل رضایت داد.

سومین بازی دو نیز فصل گذشته و در تبریز برگزار شد که این بازی نیز با نتیجه سه بر یک خاتمه یافت و در بازی برگشت در تهران نیز این تراکتورسازی بود که یک بر صفر برنده شد و شش امتیاز کامل از دو بازی رفت و برگشت در این فصل را کسب کرد.

تراکتورسازی در این فصل که یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می رود در بازی رفت با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد و امید زیادی دارد تا با برتری در بازی برگشت در ورزشگاه تختی تهران چهارمین برد خود را رقم زده و خود را در جمع مدعیان فصل حفظ کند.

البرز حاجی پور قضاوت این بازی را که به طور همزمان با دیدار تیم های شاهین و استقلال و فولاد و سپاهان برگزار می شود بر عهده دارد و علیرضا کهوری و سجاد طوری کمک های وی در این بازی خواهند بود.

تراکتورسازی هم اکنون با ۵۶ امتیاز و به دنبال تیم های سپاهان ۵۹ و استقلال ۵۸ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی جای دارد.