- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پورمحمدی در گلزار شهدای بوشهر + عکس

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی با حضور در گلزار شهدای بوشهر نسبت به مقام شهیدان این شهر ادای احترام کرد.

 

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از نامه، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی، عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان که از صبح امروز، دوشنبه مهمان استان بوشهر است، در گلزار شهدای بوشهر حضور یافت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با قرائت فاتحه‌ و نثار گل به قبور مطهر شهدای ۸ سال دفاع مقدس بوشهر به مقام شامخ شهیدان این شهر ادای احترام کرد. پورمحمدی همچنین در محل یادمان شهدای گمنام بوشهر حاضر شد و برای فرزندان گمنام روح‌الله فاتحه قرائت کرد.


http://namehnews.ir/content/files/khanali/25263.jpg

گفتنی است در بدو ورود رئیس سازمان بازرسی کل کشور به بوشهر، برخی شهروندان بوشهری در فرودگاه این شهر به استقبال وی آمده و با شعار «صل علی محمد یاور رهبر آمد» از او استقبال کردند. همچنین در این مراسم یکی از فرزندان شهدا بوشهر ضمن تقدیم دسته گلی به حجت‌الاسلام پورمحمدی با قرائت شعری از وی خواست نسبت به تصمیمی که برای ورود به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گرفته لحظه‌ای تردید نکرده و تمام همت خود را مصروف آبادانی سرزمین ایران کند.

پورمحمدی دقایقی قبل هنگام افتتاح ساختمان جدید سازمان بازرسی استان بوشهر ابراز امیدواری کرد که این سازمان منشاء خدمات خیر برای مردم استان شود. رئیس سازمان بازرسی کل کشور امروز و فردا در جنوب کشور میزبان مردم استان‌های بوشهر و فارس خواهد بود.