- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تعداد نامزدهای شورای شهرعسلویه به ۱۴ نفر رسید

“عسلویه نیوز” با پایان ثبت‌نام چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر عسلویه، تعداد کاندیداها به ۱۴ نفر رسید.شورای شهر [1]

 به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” با پایان مهلت ثبت‌نام چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر عسلویه ۱۴ نفر برای کسب یکی از۵ کرسی پارلمان شهری عسلویه اعلام کاندیداتوری کرده و ثبت‌نام خود را قطعی کردند.

 در بین چهره‌های شاخصی که برای حضور در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر عسلویه وارد گود انتخابات شده‌اند می توان به ثبت نام اعضای کنونی شورای اسلامی شهر عسلویه اشاره کرد.

علی دریانورد نایب رئیس شورای کنونی پس از ثبت نام در گفتگو با خبرنگار”عسلویه نیوز” گفت: من به جهت تجربه کاری در ۲ دوره شورای اسلامی به خواست مردم و باهدف خدمت، کاندیداتوری خود را اعلام نمودم  و چنانچه مردم صلاح بدانند وبه بنده رأی دهند در انجام خدمت کوتاهی نخواهم کرد.

محمد دریانورد نیز از دیگر اعضای شورای اسلامی شهر عسلویه بود که پس از فرآیند ثبت نام ودریافت کد رهگیری گفت: در دوره ای که گذشت از هیچ کاری  در جهت رفاه حال مردم کوتاهی صورت نگرفته است وثبت نام بنده در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بنا به خواسته مردم صورت گرفت و خدمت به مردم را یکی از موهبت های الهی میدانم که نصیب بنده شده است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

پس از گذشت چند دقیقه محمد شمسی از دیگر اعضای کنونی شورای اسلامی در ساختمان فرمانداری حضور یافت و پس از دریافت کد رهگیری وتایید نهایی حضور خود را در بین کاندیداها قطعی نمود.

حسن غلامی از دیگر چهره های برجسته شهر عسلویه وبا سابقه مدیریتی بالا با حضوردر ساختمان فرمانداری نام نویسی خود را انجام داد و علت حضورخود را اینگونه بیان نمود: بنده بنا به خواسته جوانان شهر در جمع کاندیداها حضور یافتم و امیدوارم بتوانم از خواسته های منطقی وبه حق آنها بخصوص در مسائل اشتغال دفاع کنم.

وی افزود: بعضاً در گذشته شاهد ایجاد فاصله بین مردم و شورا بودیم که با برنامه هایی که در دست داریم سعی خواهیم کرد فاصله های پیش آمده را از بین ببریم تا مردم همکاری و تعامل تنگاتنگی با شوراها داشته باشند و ما را در حل مشکلات پیرامون شهر یاری دهند.

حسن علیزاده با توجه به صدور اطلاعیه شماره ۲ هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور که اعضای اصلی شوراها را از داشتن مدرک تحصیلی معاف می کرد در آخرین لحظات از زمان باقیمانده ثبت نام کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نام خود را ثبت نمود تا جمع اعضای کنونی شهر حسابی جمع شود.
 
داغ ترین لحظه انتخابات حضور خانمی بنام مهسا جمع در بین ثبت نام کنندگان بود که با نامنویسی برای شهر عسلویه و با شعار حمایت از بانوان و تشویق وترغیب آنها در امورات شهر، شورانتخابات را هیجان تر کرد.

بیش از این فردی بنام امیر جمشیدپور از مجتمع گازی فاز ۲و۳ ، اسد خالویی و عبدالرحمن زارع نام خود را در بین کاندیداها مسجل نمودند.

همچنین شهاب شاهینی،عبدالرحمن خواجه، احمد بازیار، محمد فروحی و علی دریایی از دیگر کاندیداهای جوانی بودند که در اولین روز ثبت نام از کاندیداها نام نویسی خود را جهت احراز یکی از ۵ کرسی پارلمان شهری ثبت نمودند.