- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

گواردیولا: قهرمانی را به رئال تبریک می گویم

در پنج تا هفت دقیقه پایانی حس می کردم ضعیف تر از رئال هستیم . متاسفانه بازی را طوری پیش بردیم که آنها می خواستند


 


 


Liga, Barcelona vs Real Madrid, Jose Mourinho and Pep Guardiola

پپ گواردیولا  امشب آن شادابی همیشگی را نداشت .او که با  تیپی آشفته از کنار زمین تیمش را هدایت می کرد دوئل مهم فصل را به مورینیو باخت تا به فکر دو جام دیگر باشد.

به گزارش گل پپ در پایان مسابقه  با همان اخلاق خوب همیشگی به رئالی ها تبریک گفت  :” به رئال مادرید به خاطر برد و قهرمانی تبریک می گویم . توپهایی را در نیمه اول از دست دادیم اما سعی کردیم که اهمیت این بازی را در ذهنمان داشته باشیم . پس از گل اول عقب کشیدیم ، در حالی که باید قبل از نیمه دوم گل می زدیم . سپس روشمان را عوض کردیم . فکر می کنم که بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم . ”

وی افزود :” بازی را با تیو و الوس باز کردیم هر چند که چیزهایی کم داشتیم . فکر می کنم که نسبت به روزهای دیگر موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم اما بازیهای زیادی از آگوست داشته ایم . این اتفاقات گاهی رخ می دهد . در پنج تا هفت دقیقه پایانی حس می کردم ضعیف تر از رئال هستیم . متاسفانه بازی را طوری پیش بردیم که آنها می خواستند . ”

وی که با سئوالات بسیاری به خصوص درباره بازی دادن به تیو ، وینگر جوان تیمش که مورد اعتراض هواداران قرار گرفت ؛  گفت:” شاید با بازی ندادن به سسک اشتباه کرده باشم . کسی چه می داند ؟ اما تیو در دفاع و حمله خیلی خوب بود . موقعیت هایی هم داشت . با بازیکنان جوان زیادی بازی کرده ایم و این خبر خوبی است . اگرچه اتفاقاتی که در لندن و این جا افتاد نا امید کننده است . ”

سرمربی بارسا در مورد بازی چمپیونزلیگ گفت :” ببینیم چه می شود . فکر می کنم صعود می کنیم . فکر نمی کنم که قدرتمان کم شده باشد ، با بهترین روشهایمان بازی می کنیم و چلسی را شکسن می دهیم تا این باخت را جبران کنیم . ”

پپ در مورد پست مسی  و ابنکه آیا او در جای خود بازی کرد گفت :” او جایی بود که همیشه هست . “

 یک سئوال مهم هم درباره نیمکت نشینی پیکه بود که گواردیولا گفت :” صحبتی ندارم . اگر او را می گذاشتم در مورد ماسکرانو می پرسیدید .”

Guardiola [1]