- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بازسازی روستاهای درویشی و اسلام‌آباد به شهرستان عسلویه واگذار شد

“عسلویه نیوز” امام جمعه عسلویه گفت: کار بازسازی روستاهای زلزله‌زده درویشی و اسلام‌آباد به شهرستان عسلویه واگذار شده است.
امام-جمعه-عسلویه [1]
به گزارش “عسلویه نیوز” حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد شامگاه دوشنبه در جمع مسئولان در عسلویه با اشاره به زلزله شهرستان دشتی و با تسلیت به مصیبت‌دیدگان این حادثه اظهار داشت: تمام مردم اعم از مسئولان و مردم عادی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان همت کردند و شاهد امدادرسانی به موقع و مناسبی به این عزیزان بودیم.

وی افزود: حجم و کیفیت خدمات انجام شده مناسب بوده و البته زلزله‌زدگان نیازمند خدمات بیشتر و مطلوب‌تری هستند و باید با انسجام لازم در رفع مشکلات این عزیزان کوشا باشیم.

امام جمعه عسلویه خاطر نشان کرد: بازدیدی از منطقه زلزله‌زده در هفته گذشته داشتم و مردم شنبه و روستاهای اطراف از خدمات انجام شده رضایت داشتند و الحق والانصاف سازمان منطقه ویژه و مسئولان عسلویه نیز تاکنون همت خوبی داشته‌اند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: ستاد بحران شهرستان عسلویه با استقرار به موقع و ارائه خدمات لازم به مردم باعث جلب رضایت مردمی زلزله‌زدگان شهرستان دشتی شد و همه مسئولان عملکرد بسیار مطلوبی داشته‌اند که لازم است از آنها تقدیر شود.

وی افزود: حضور پررنگ فرماندار شهرستان عسلویه و همچنین مشارکت شهرداران عسلویه و نخل تقی مایه دلگرمی اهالی زلزله زده شهرستان دشتی شد که امیدواریم این کار ارزشمند و خیر خواهانه باقیات صالحاتی برای عزیزان باشد.

این مسئول ابراز داشت: کار بازسازی روستاهای درویشی و اسلام‌آباد به شهرستان عسلویه واگذار شده و مسئولان باید با تمام توان و ظرفیت در امر بازسازی این منطقه همت کنند.

وی بیان کرد: روستاهای آسیب‌دیده نیازمند تلاش مضاعف مسئولان هستند و مردم زلزله‌زده چشم‌انتظار اقدامات اساسی مسئولان و سایر هموطنان هستند و باید امید را در بین زلزله‌زدگان روشن کنیم.

امام جمعه عسلویه یادآور شد: مدیریت خوب فرماندار شهرستان عسلویه و سایر مسئولان موجبات بازسازی کامل روستاهای تحت پوشش می‌شود و از تمام دستگاه‌های اجرایی منطقه انتظار داریم همکاری کنند.

هاشمی‌نژاد گفت: در دین اسلام تاکید زیادی بر کمک به همنوعان شده و هر کس در هر موقعیتی که قرار دارد باید نسبت به کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان اهتمام ورزد.