- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ثبت‌نام ۱۹۲ نفر در شهرستان عسلویه/ ۵ نفر زن

“عسلویه نیوز” فرماندار شهرستان عسلویه گفت: ۱۹۲ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان عسلویه ثبت‌نام کردند.
فرماندار عسلویه [1]
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” مجید محمودی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات نماد مردم‌ سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران است و برگزاری باشکوه انتخابات امری لازم است.

وی افزود: همه باید برای خلق حماسه سیاسی اهتمام ورزیم و شرایط را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه هموار کنیم.

فرماندار عسلویه از ثبت‌نام ۱۹۲ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و خاطر نشان کرد: در پایان مهلت ثبت‌نام ۱۹۲ نفر در شهرهای عسلویه و نخل تقی و روستاهای بخش مرکزی و چاه مبارک این شهرستان ثبت‌نام کردند.

محمودی تصریح کرد: از این تعداد ۲۵ نفر در شهرهای عسلویه و نخل تقی و ۵۲ نفر در بخش مرکزی همچنین ۱۱۵ نفر در بخش چاه مبارک  به‌ عنوان کاندیدا ثبت‌نام کردند که از مجموع ثبت‌نام کنندگان ۵ نفر زن هستند.

فرماندار عسلویه افزود: با تمام توان و ظرفیت موجود برای برگزاری انتخاباتی باشکوه تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

محمودی بیان کرد: از دیروز کار بررسی و تأیید صلاحیت کاندیدا توسط دستگاه‌های مربوط انجام شد که متعاقباً نتیجه بررسی صلاحیت‌ها به نامزدها اعلام خواهد شد.