- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

احداث مرکز بهداشتی درمانی نخل تقی با ۱٫۴ میلیارد ریال اعتبار

“عسلویه نیوز” بخشدار ویژه عسلویه از احداث مرکز بهداشتی درمانی نخل تقی با ۱٫۴ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

[1]
 

به گزارش “عسلویه نیوز”  عبدالله نادری شامگاه یکشنبه در آیین برگزاری اختتامیه نمایشگاه بزرگ غذا در نخل تقی در شهرستان کنگان اظهار داشت: نخل تقی از شهرهای مهم پیرامون صنعت نفت است و باید خدمات‌رسانی به مردم این شهر گسترش یابد.

وی افزود: تلاش زیادی برای رضایت خاطر مردم این شهر انجام گرفته و امیدوار هستیم با همکاری و مساعدت مسئولان این امر محقق شود.

بخشدار ویژه عسلویه با تقدیر از گسترش خدمات بهداشتی، درمانی در منطقه به ویژه در دولت‌های نهم و دهم خاطر نشان کرد: با اینکه اقدامات بسیار خوبی در شهر نخل تقی صورت گرفته ولی این شهر نیاز به امکانات بهداشتی درمانی بهتری دارد.

نادری از احداث مرکز بهداشتی درمانی نخل تقی با ۱٫۴ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: برای ایجاد مرکز بهداشتی درمانی در نخل تقی، ۱۴۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی در نظر گرفته شده که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت کنگان با ساخت این مرکز کمک بزرگی برای سلامت این منطقه خواهند کرد.

رئیس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کنگان نیز اظهار داشت: این نمایشگاه با مشارکت فعال و گسترده رابطین بهداشتی مرکز بهداشتی درمانی نخل تقی برگزار شد که بر خود لازم می‌دانم از این عزیزان که ما را در امر گسترش خدمات بهداشتی و مناسبت‌های بهداشتی یاری می‌کنند، تشکر کنم.

زینب حسینی افزود: رشد شاخص‌های بهداشتی در کنگان و شهرها و روستاهای اطراف مهم‌ترین اولویت شبکه است که امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس شورای اسلامی نخل تقی نیز گفت: برای ایجاد مرکز بهداشتی درمانی شهر نخل تقی زمینی به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع در اختیار شبکه بهداشت قرار گرفته که تا ۳۰۰۰ متر نیز قابل افزایش است.

محمد احمدی بیان کرد: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان برای ساخت سریع این مرکز بهداشتی و درمانی اقدامات لازم را انجام دهند.