- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

از بازنشستگان بهداشت و درمان کنگان و عسلویه تجلیل شد

“عسلویه نیوز” طی مراسمی با شکوه از بازنشستگان بهداشت و درمان کنگان و عسلویه تجلیل شد.

خبرگزاری فارس: تجلیل بازنشستگان بهداشت و درمان کنگان و عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از فارس مراسم تقدیر از بازنشستگان شبکه بهداشت و درمان کنگان و عسلویه شامگاه یکشنبه در سالن اجتماعات بهداشت کنگان با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان برگزار شد.

فرماندار شهرستان کنگان در این مراسم اظهار داشت: بهداشت و درمان از مقوله‌های مهم در جوامع پیشرفته است و خدمت در این عرصه اجر و ثواب بالایی دارد.

تیمور یزدان‌شناس افزود: از همه کسانی که در بخش بهداشت و درمان جوانی و عمر خویش را صرف کرده‌اند، تقدیر می‌کنیم و بدون تردید خدمات ماندگار آنها فراموش نخواهد شد.

وی اضافه کرد: امروزه خانواده بهداشت و درمان رسالت سنگین و بزرگی بر عهده دارند، هم در تکمیل پروژه‌ها و هم در فراموش نکردن بازنشستگانی که سلامت و درمان را پایه‌ریزی کرده‌اند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم که روزی برسد که مشکلات منطقه در بعد سلامت برطرف شود و تمام این مشکلات کنونی به خاطره تبدیل شود.

یزدان‌شناس یادآور شد: دولت نهم و دهم در امر بهبود خدمات بهداشتی و درمانی به طور ویژه اهتمام داشته و شاخص‌های بهداشتی رشد خوبی داشته است.

رئیس شبکه و مرکز بهداشت کنگان نیز در این مراسم گفت: بازنشستگان این شبکه کسانی هستند که با کمترین امکانات در زمان‌های مختلف چه قبل و بعد از انقلاب و با وجود مشکلات فراوان به مردم خدمت می‌کردند.

زینب حسینی افزود: بر ما و همه مسئولین واجب است که از این عزیزان تقدیر کرده و از آنها که در این سال‌ها زحمات زیادی کشیدند تقدیر و تشکر کنیم چرا که ما نیز این راه را طی خواهیم کرد.

وی اذعان کرد: خدمات شبکه بهداشت موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کرده و به ویژه در روستاهای کنگان نیز بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ارائه می‌شود.

در این آیین هدایایی از طرف شبکه بهداشت به بازنشستگان این شبکه تقدیم شد.