- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

آلونسو: چلسی نسبت به بارسا برتری دارد

هافبک تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا خطاب به آبی‌پوشان چلسی گفت: بارسلونا با وجود نام‌های بزرگ شکست ناپذیر نیست.


  ژابی آلونسو پس از پیروزی شنبه شب رئال مادرید مقابل قهرمان اروپا در لالیگا بر این باور است که شاگردان روبرتو دی متئو نیز می‌توانند در بازی سه‌شنبه شب خود مقابل بارسلونا به نتیجه مشابهی دست یابند.


هافبک رئال مادرید به چلسی اطمینان داد که بارسلونا در نیوکمپ شکست ناپذیر نیست. آبی‌پوشان در بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند بارسا را با نتیجه یک بر صفر در استمفوردبریج شکست دهند و سه‌شنبه شب در بازی برگشت میهمان کاتالان‌ها خواهند بود.


ژابی آلونسو که در پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو نیز در زمین حاضر بود، معتقد است که مدافع عنوان قهرمانی با وجود نام‌های بزرگ آسیب پذیر است.


وی اظهار داشت: تنها به دلیل شکست در ال‌کلاسیکو این اعتقاد را ندارم؛ بلکه در مواقع دیگر نیز چنین اتفاقی می‌افتد، همان‌طور که چلسی در بازی رفت آنها را شکست داد.


آلونسو گفت: ما می‌دانیم که در سال‌های گذشته بارسا موفقیت‌های زیادی کسب کرده است و بازی‌های زیبا و عالی را به نمایش گذاشته است؛ اما آنها شکست ناپذیر نیستند.


هافبک رئال ادامه داد: چلسی نسبت به بارسا برتری دارد. آمار گلزنی‌ آنها بیشتر است. بازی در نیوکمپ سخت است اما باید منظتر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.