- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اعلام اخراجی‌های پرسپولیس بعد از دیدار با الهلال

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از دیدار با تراکتورسازی و الهلال فهرست بازیکنان اخراجی تیم را اعلام خواهیم کرد.


   به گزارش خبرگزاری فارس، محمد رویانیان پس از پایان نشست اتحادیه فوتبال در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان پرسپولیس را جریمه می‌کند، اظهار داشت: در هر صورت ما تیمی هستیم که به بلوغ رسیده‌ایم و در حال تکاملیم و باشگاهی که در حال تکامل است، قطعا چالش‌ها و مشکلاتی فرارویش قرار می‌گیرد و دیگران هم می‌خواهند به این چالش‌ها اضافه کنند.ما پیش بینی می‌کردیم که سختی‌هایی پیش رویمان قرار گیرد و خیلی آرام مشکلات را برطرف می‌کنیم.


وی در خصوص اینکه امیر عابدینی، مدیرعامل داماش گفته باید برای پرسپولیس دعا کرد، گفت: عابدینی برای خودش دعا کند، ما هم برای ایشان دعا می‌کنیم. البته به نظر دعای ما بیشتر برای آنها می‌گیرد چون آنها در حال بالا آمدن در جدول هستند. دعای او برای ما مفید نبوده و مضر است البته مطالبی که برخی سایت‌ها به آقای عابدینی انتصاب داده اند قبول ندارم و او یک مدیر خوب است.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه صحبت‌هایی که عابدینی کرد جدی بود یا شوخی گفت: من یک بار گفتم که جوجه را آخر فصل می شمارم و این را به شوخی گفتم، بعضی ها فکر کردند که ما بلد نیستیم. در مورد عابدینی هم گفتم دعای ما بیشتر برای او گرفته است.


رویانیان درباره جلسه اتحادیه نیز تصریح کرد: جلسه خوبی بود، امروز دو ضلع تشکیل شد؛ فدراسیون و اتحادیه با هم خوب شدند و دولت هم باید با حاکمیت و حمایت خود به فوتبال کمک کند البته من گزارش جلسه امروز را به وزیر هم می‌دهم و پیشنهادی هم به وزیر دارم که به او می‌گویم.


رویانیان درباره نتیجه اعتراض پرسپولیس به کمیته استیناف بابت کسر ۲ امتیاز از این تیم گفت: ما کمیته استیناف را مرجع صالحه و عادله می‌دانیم و امیدواریم که صلاحیت خود را به اثبات برسانند.


رویانیان در این هنگام در حالی که با خبرنگاران در حال گفت و گو بود با نبی دبیر فدراسیون مواجه شد و آنها چند لحظه‌ای به خوش و بش پرداختند و سپس خبرنگاران از مدیرعامل پرسپولیس پرسیدند آیا مشکل پرسپولیس حل شد که وی پاسخ داد من به نبی گفتم که امیدوارم از این بدتر نشود.


مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که خیلی ها می‌گویند درخواست وی از پروین برای بررسی شرایط پرسپولیس دخالت محسوب می‌شود، گفت: اصطلاح‌های پروین همین طوری است وقتی می گوید برویم با رویانیان حساب و کتاب کنیم منظورش این است که درباره وضعیت تیم صحبت کنیم.


رویانیان درباره اینکه آیا این کار دخالت در کار دنیزلی نیست پاسخ داد: دنیزلی سرمربی بزرگی است و ما هیچ وقت او را زیر سوال نمی بریم. باید مشخص شود مشکل پرسپولیس چیست؟ آیا بحث فنی است؟ چرا که مشکل مالی، روحی، روانی، طرفداری و اجتماعی که نداریم من که نفهمیدم شاید پروین بفهمد. البته او باید متوجه شود چرا که هم پیشکسوت است، هم تجربه‌اش را دارد و هم طرفداران او را دوست دارند.


رویانیان در خصوص اینکه آیا مشکل از بازیکنان است اظهار داشت: نمی‌دانم مشکل چیست؟


وی در خصوص اینکه آیا مشکل علی کریمی با دنیزلی برطرف شد عنوان کرد: همان اولش مسائل برطرف شد، علی کریمی خودش به دنیزلی زنگ زد و تولد نوه‌اش را تبریک گفت. آنها ارتباط خوبی با هم دارند شاید پدر از بچه‌اش ناراحت شود و بچه‌ از پدر و این مسائل طبیعی است.


رویانیان در خصوص اینکه شاید برخی بازیکنان از صحبت‌های کریمی ناراحت شده باشند گفت: من این را بگویم که به خاطر یک نفر فرد دیگری را خراب نمی‌کنم و تحت تأثیر هیچ مسئله‌ای هم قرار نمی‌گیرم. همیشه عاقلانه‌ترین کار را که هواداران هم دوست داشته باشند انجام می‌دهم. هیچ کسی نمی‌تواند در هیچ قدرت و مقامی باعث شود که تحت تأثیر قرار بگیرم . مستقل مستقل هستم، اینکه یک بازیکن بگوید خانه می‌خواهد یا نمی‌خواهد فساد ایجاد می‌کند.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا لیست اخراجی‌های پرسپولیس را اعلام می‌کنند گفت: [با خنده] لیست اخراجی‌های ۴ قرار است پخش شود اما جدا از شوخی بعد از تراکتورسازی و الهلال لیست آنهایی که نمی‌خواهیم اعلام می‌کنیم.


رویانیان در پایان در خصوص اینکه آیا در راستای بستن تیم فوق کهکشانی با بازیکنان صحبت کرده یا خیر گفت: هنوز با هیچ بازیکنی صحبت نشده است.