- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

کمک می کنیم تا مشکلات پرسپولیس برطرف شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگرچه هواداران پرسپولیس به تازگی مشکلاتی داشته‌اند، اما اگر این تیم قوی شود، فوتبال ملی هم موفق خواهد شد.


   علی کفاشیان پس از پایان نشست اتحادیه باشگاه‌های فوتبال گفت: سرفصل‌های جدیدی در این نشست ایجاد شد و بخشی از اختیارات سازمان لیگ به اتحادیه فوتبال تفویض شد.


نظرات اعضاء گرفته شد و حرفه‌ای شدن باشگاه‌ها به اتحادیه واگذار شد، کلیه باشگاه‌ها باید مجوز حرفه‌ای شدن را بگیرند و تا زمانی که ناظران AFC می‌آیند مشکلی وجود نداشته باشد.


وی گفت: بیشتر مشکلات را برطرف کرده‌ایم و تنها چند مورد باقی مانده است؛ مانند گزارش مالی باشگاه‌ها و ایرادات ورزشگاه‌ها که این دو موضوع امتیازات زیادی از ما کسر کرده است.


رئیس فدراسیون فوتبال گفت: صحبت‌هایی که مطرح شد این بود که اگر باشگاه‌هایی که نتوانند مجوز حرفه‌ای شدن را بگیرند اجازه ورود آنها را به لیگ برتر ندهیم.


اکثر باشگاه‌ها توانستند این کار را انجام دهند و تنها چند باشگاه دیگر باقی مانده‌اند سعی می‌کنیم به آنها کمک کنیم اما کمک ما کافی نیست و باید استان‌ها هم خودشان دست به کار شوند.


کفاشیان گفت: اتحادیه سازمان لیگ در سایه است، چون بیشتر کار را به این اتحادیه تفویض شده است.


وی در مورد پرسپولیس گفت: این تیم با حرکات اخیر تماشاگرانش مشکل ساز شده، اما از طرف دیگر پرطرفدارترین تیم آسیا را از آن خود کرده است.


پرسپولیس یکی از باشگاه‌های قوی است که اگر موفق شود، فوتبال ایران موفق خواهد شد. ما هم کمک می‌کنیم که مشکلات این باشگاه برطرف شود.


رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اعتراض مسئولان راه‌آهن به دیدار با تراکتورسازی گفت: قبول دارم که باید پیش از بازی با باشگاه‌ راه‌آهن هماهنگی‌هایی صورت می‌گرفت، اما متأسفانه این کار نشد. بهروان رئیس سازمان لیگ بهتر می‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.


کفاشیان در مورد عزیزمحمدی هم گفت: او زمانی که ریاست سازمان لیگ را بر عهده داشت، همزمان رئیس اتحادیه فوتبال هم بود به همین دلیل شاید کمتر وقت می‌کرد که در اتحادیه حضور پیدا کند اما در حال حاضر چون تنها در اتحادیه مشغول است موفق‌تر خواهد بود.