- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مورینیوی خوشحال برابر گوآردیولای نگران

آسیب دیدگی برخی از بازیکنان و از دست رفتن جام پادشاهی اسپانیا باعث شده است تا سرمربی بارسا پیش از انجام بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا کهکشانی‌ها را مدعی عنوان قهرمانی قلمداد کند.

اگر چه آبی ـ اناری‌ها در لیگا فاصله هشت امتیازی را با رئال مادرید ایجاد کرده‌اند. اما پپ گوآردیولا پیش از بازی چهارشنبه شب با قوهای سپید می‌گوید، تیم حریف از شانس بیشتری برای قهرمانی برخوردار است. بارسا در خط دفاعی خود نگرانی‌های بزرگی دارد. آدریانو و کارلس پویول بدون تردید غایب بازی چهارشنبه شب خواهند بود. از این گذشته حضور گابریل میلتو و همچنین ماکسول نیز به دلیل آسیب دیدگی با ابهام روبرو است. درست به همین دلیل است که سرمربی بارسا پیش از سفر به پایتخت اسپانیا تیمش را در شرایط آرمانی نمی‌بیند.

رئال مادرید پس از پیروزی یک بر صفر برابر بارسلونا در دیدار پایانی جام حذفی باشگاه‌های اسپانیا برد پر گل دیگری را هم برابر والنسیا رقم زدند و این تیم را در حضور تماشاگران خانگی‌اش با نتیجه ۶ بر دو از پیش رو برداشتند. در مقابل مردان گوآردیولا برای برد دو بر صفر اوساسونا زحمت زیادی را به جان خریدند.

مربی ۴۰ ساله بارسا که تیمش را در بازی برابر نکونام و یارانش با هفت تغییر نسبت به بازی چهارشنبه گذشته برابر رئال به میدان فرستاده بود، گفت: «پس از آن که تنها سه روز زمان برای استراحت داشتیم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم در پیش است، برنامه ای بود که بازیکنانی که به طور معمول بازی می‌کنند به استراحت بپردازند. ما خودمان را باور داریم و همچنان تلاش خواهیم کرد تا برای خودمان فرصت فراهم کنیم. در برنابئو باید با تمرکز فراوان حاضر بود. نباید اشتباه کرد و کورکورانه حمله کرد. چرا که این کار می‌تواند تیم را نابود کند. با این همه تلاش خواهیم کرد در آنجا نتیجه خوبی را رقم بزنیم. »

مورینیو پس از پیروزی مردانش در والنسیا بسیار خوشحال بود، به ویژه‌ به خاطر سه گلی که گونسالو هیگوآین در این مسابقه به ثمر رساند: تیمم بسیار خوب بازی کرد و پیروز شد. این سه امتیاز تیم ما را همچنان در کورس قهرمانی نگه داشت. از نظر ریاضی هنوز همه چیز ممکن است، به همین خاطر بسیار خوشحالم.

رئال پس از باخت خانگی به خیخون در روز دوم آوریل تاکنون دیگر شکستی را نداشته است. بر همین اساس روحیه بازیکنان این تیم خوب است. آقای خاص همچنین می‌گوید از نتیجه بعد برابر خیخون هفته‌ها گذشته است. پس از بازی‌های فراموش نشدنی برابر بارسلونا از دست ندادن تمرکز کار سختی نخواهد بود. با این همه این اتفاق رخ نداد و ما در والنسیا بسیار حرفه‌ای بازی کردیم.