- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای ۳۶ ویژه‌برنامه هفته کار و کارگر در شهرستان جم

عسلوبه نیور: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جم از اجرای ۳۶ ویژه‌برنامه هفته کار و کارگر در شهرستان جم خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 36 ویژه‌برنامه هفته کار و کارگر در شهرستان جم

به گزارش عسلوبه نبوزاز جم، ایرج محبی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته کار و کارگر جم اظهار داشت: کارگران سرمایه‌های گرانقدر جامعه هستند و بدون این قشر هیچ کاری انجام نمی‌شود و تقدیر از این قشر بر همه مردم و مسئولان لازم است.

وی افزود: بزرگان دین به کارگران اهمیتی خاص می‌داده‌اند و احترام به کارگران امری لازم و ضروری است و بویژه در جامعه اسلامی باید کارگران تکریم شوند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم از اجرای ۳۶ ویژه‌برنامه هفته کار و کارگر در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های این هفته از اهمیت خاصی برخوردار است؛ به ویژه با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، باید حساسیت ویژه و خاصی را در راستای بهتر و باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های هفته کار و کارگر داشته باشیم.

محبی‌زاده کارگران را قشر خدوم جامعه دانست و گرامیداشت این هفته را کمترین کاری دانست که می‌توان برای این قشر که از اصلی‌ترین گردانندگان چرخ اقتصادی و تولید کشور هستند انجام داد.

وی خواستار همکاری، همیاری و مشارکت مسئولان، مدیران عامل شرکت‌ها و کارگران عزیز در بهتر برگزار شدن برنامه‌های این هفته شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم یادآور شد: با توجه به جلسات متعدد برگزار شده و هماهنگی‌ها و همکاری‌های خاص حوزه بسیج کارگری شهرستان جم و مدیران عامل شرکت‌ها، برنامه‌های جالب و متنوعی برگزار خواهد شد.

محبی‌زاده گفت: مسابقه مقاله‌نویسی، ارسال پیامک، مسابقه علمی فرهنگی، جلسه کارگران با مدیرعامل منطقه نار و کنگان، سرکشی از پایگاه‌های کارگری، برپایی محفل انس با قرآن و بازدید از خانواده شهداء کارگری جم بخشی از این برنامه‌هاست.

وی افزود: برگزاری مراسم سوگواری ایام فاطمیه(س)، مسابقه پیامکی با موضوع کار و کارگر، دیدار امام جمعه با کارگران و کارفرمایان، غبارروبی گلزار شهداء، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری دعای کمیل همراه با عزاداری ایام فاطمیه(س) و گردهمایی کارگران همراه با تجلیل از آنها نیز از دیگر برنامه‌هاست.

محبی‌زاده عنوان کرد: کوهنوردی کارگران بسیجی، حضور کارگران با لباس در نماز جمعه، راهپیمایی همگانی کارگری، رژه موتور سواری کارگران، به صدا درآوردن زنگ مدارس، مسابقه انشاء نویسی با موضوع کارگر، جلسه کارگران با مدیر عامل و مسئولین پالایشگاه جم، دیدار سرگروه‌های صالحین با مدیرعامل پالایشگاه فجر، ویزیت رایگان ویژه کارگران، بازدید از خانواده شهداء کارگری بخش ریز و مسابقات چهار جانبه فوتسال نیز در هفته کارگر در جم برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: بازدید شورای تامین شهرستان از کارگران پالایشگاه فجر، تقدیر از کارگران نمونه عرصه تولید، سخنرانی مذهبی توسط امام جمعه،‌ ویزیت رایگان ویژه خانواده‌های کارگران، همایش روز جهانی کارگر، تجلیل از کارگران نمونه و مسابقه علمی فرهنگی با موضوع کار و کارگر نیز از جمله این برنامه‌هاست.