- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

گرانرو: رئال فقط به پیروزی فکر می‌کند

هافبک تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: ما آماده رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا هستیم، هواداران هم امشب در برنابئو آماده باشند.


   استبان گرانرو در آستانه بازی امشب رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ آلمان در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو گفت: باید یک گام دیگر برداریم. ۳ مسابقه فینال رئال مادرید در لیگ قهرمانان را از تلویزیون تماشا کردم و حالا نوبت من است که در این دیدار به میدان بروم.


وی گفت: همه ما با تمام توان آماده هستیم و از تماشاگران حاضر در برنابئو می‌خواهیم که آنها هم آماده باشند. در بالاترین حد اعتماد به نفس و رضایت هستیم. زمان آن فرا رسیده که اثبات کنیم شایستگی رسیدن به فینال را داریم.


بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا خاطرنشان کرد: از بایرن مونیخ انتظار دفاع تمام عیار را نداریم، زیرا این‌کار برای آنها بسیار بد خواهد بود. ما فقط بر روی خودمان تمرکز می‌کنیم و می‌دانیم که باید چه کاری انجام بدهیم. از بایرن انتظار یک عملکرد منسجم را داریم. می‌توانیم موفقیت‌‌های خوبی کسب کنیم و نتیجه‌ای که به آن نیاز داریم را به دست آوریم. جمعیت حاضر در برنابئو شاهد تیمی خواهد بود که تنها به پیروزی فکر می‌کند.


گرانرو ادامه داد: در همه بازی‌های لیگ قهرمانان گلزنی کرده‌ایم و در خط حمله قوی هستیم. امیدوارم که این روند را امشب نیز حفظ کنیم و گل‌هایی را به ثمر برسانیم که برای رسیدن به فینال به آنها نیاز داریم. اگر دروازه خود را بسته نگه داریم، شانس رسیدن به فینال را خواهیم داشت.


وی با بیان اینکه همه ما بهتر شده‌ایم و تیم به تدریج با آمدن مورینیو پیشرفت کرده است، افزود: ما تیم متحدتری نسبت به گذشته هستیم و روابط قوی و منسجمی با یکدیگر و کادر فنی داریم. تیم بهتر شده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که تا کجا پیش خواهیم رفت.


هافبک تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: می‌خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا بمانیم و پتانسیل این کار را هم داریم.