- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

اجرای مجتمع بزرگ فرهنگی عسلویه با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار

“عسلویه نیوز” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان گفت: مجتمع بزرگ فرهنگی عسلویه با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

[1]

به گزارش “عسلویه نیوز”  حسن مختارزاده سه‌شنبه شب در نشست با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات مهمی برای توسعه فرهنگی شهرستان کنگان صورت پذیرفته و همه اینها نشان از رویکرد و دیدگاه فرهنگی دولت خدمتگزار دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان با اشاره به گستردگی نیازهای فرهنگی در این شهرستان خاطرنشان کرد: در شهرستان کنگان نیازهای فرهنگی متعددی وجود دارد که بر حسب اولویت تلاش خود را برای رفع آنها به کار گرفته‌ایم و با تمام وجود در مسیر تحقق این خواسته‌ها و نیازها گام برمی‌داریم.

مختارزاده مجتمع فرهنگی و هنری بخش عسلویه را از فعالیت‌های مهم فرهنگی این شهرستان دانست و افزود: این مجتمع از مهم‌ترین و کلان‌ترین پروژه‌های عمرانی فرهنگی این شهرستان است و نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

وی عنوان کرد: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال در حال اجراست و بهره‌برداری از آن بسیاری از مشکلات فرهنگی بخش عسلویه را مرتفع می‌سازد.

این مسئول ادامه داد: اجرای هرچه بهتر این پروژه از اقدامات مهمی است که در احداث این بنا مورد توجه قرار داده‌ایم و به همین منظور در اجرای این پروژه از روش‌های مدرن و پیشرفته بهره‌ برده‌ایم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان بیان داشت: برای تکمیل و تجهیز این مجتمع، نظارت مشاروان طرح به طور جدی لازم است و باید اعتبارات لازم برای اجرای آن نیز تامین شود.

مختارزاده با اشاره بر اهمیت تخصیص اعتبارات به این پروژه تاکید کرد: این کار نیازمند حمایت جدی مسئولان است که باید از راه‌های مختلف تامین و تخصیص داده شود.

این مسئول به بهره‌برداری از طرح‌های کتابخانه عمومی کنگان و عسلویه اشاره کرد و افزود: در سال ۹۰ با همکاری فرمانداری شهرستان کنگان، شهرداری‌های سطح شهرستان، شوراهای اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و اداره امور کتابخانه‌ها، طرح‌های کتابخانه عمومی شهر کنگان و عسلویه به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کنگان متذکر شد: اعتبارات لازم برای احداث کتابخانه عمومی که از مهم‌ترین نهادهای فرهنگی است در شهر سیراف تکمیل شده و به زودی شاهد اجرای آن خواهیم بود.

فارس