- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مورینیو : دلیلی برای ترک رئال مادرید وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه دیدار امشب تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ، بار دیگر اذعان کرد در این تیم خواهد ماند.


   به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، ژوزه مورینیوی پرتغالی گفت:« دلیلی برای ترک سانتیاگو برنابئو در تابستان نمی بینم. من با رئال قرارداد دارم و پس از آخرین بازی فصل فرصت برای صحبت کردن با باشگاه و بازیکنان به اندازه کافی وجود دارد.»

قرارداد مورینیو تا ژوئن ۲۰۱۴ اعتبار دارد اما در ماههای اخیر شایعاتی در مورد احتمال بازگشت او برای مربیگری به فوتبال انگلیس شنیده شده است.

وی در ادامه در مورد بازی با بایرن گفت:« من نیازی به این نمی بینم که از طرفداران بخواهم تیم محبوبشان را همه جانبه حمایت کنند. در این بازی مهمترین مساله این است که بدانید چه تیمی با چه بازیکنانی و چه سبک بازی در اختیار دارید. بنابراین باید روی نقاط قوتمان تکیه کنیم و آنهایی که مثبت نیستند را پوشش دهیم. ما می دانیم که چه می خواهیم و چطور باید به آن برسیم. من حتی می دانم که بایرن چه می خواهد انجام دهد. اگر آنها به گل نرسند حذف می شوند و من فکر می کنم بایرن در این بازی هم به ما گل بزند.»

وی اضافه کرد:« ما در برابر بارسلونا برنده شدیم اما اگر قهرمان نشویم این برد هیچ ارزشی ندارد. این یک ماراتن است و ما سعی می کنیم به فینال اروپا برسیم. بایرن تیمی خوب با مربی بسیار خوبی است بنابراین آنها هم حق دارند به فینالیست شدن فکر کنند. تیم مادرید تیم بی تجربه ای نیست اما بازیکنانم برای این بازی هیجان زده هستند. من در کشورهای مختلفی با طرز فکرهای متفاوت و بازیکنان متفاوت کار کرده و دو، یک جام کسب کرده ام یا هیچ افتخاری به دست نیاورده ام. اما این هیجان و جذابیت فوتبال است که موهایم را سفید کرده است.»