- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

سِی مجتبی کنار آمحسن و آقالی

تصویر منتشر نشده ای از برادران پورفاطمی که نزد اهالی استان بوشهر از احترام ویژه ای برخوردارند برای اولین بار می بینیم.

سیدمحمدمهدی(مجتبی) پورفاطمی که برای چهارمین بار به مجلس راه یافت ۴ برادر دارد. در زیر تصویر وی در کنار دو تن از برادرانش(سیدمحسن و سیدعلی) مشاهده می شود.

 

به شهر کاکی که وارد شوی اگر غریبه باشی و جایی برای ماندن نداشته باشی، حتی برای چند روز، اگر از هر کسی دنبال منزل بزرگ شهر بگردی یا در شهر یا روستاهای اطراف با کسی مشکلی داشته باشی و بخواهی حلش کنی، اگر مشکل ازدواج داشته باشی و خانواده دختر راضی نباشند، مریضی داشته باشی و بخواهی دعایی کنی و… در جواب همه این سئوالات منزل یک نفر را به تو نشان خواهند داد: منزل مرحوم حاج سید حسین پورفاطمی.
مرحوم حاج سید حسین مدفون در شهر کاکی از سادات بزرگوار و دارای احترام و کرامت بوده است و دارای چهار فرزند پسر به نام های سیدعلی، سیدمحسن، سیدمحمدمهدی و سیدمرتضی .
از زمان خود مرحوم آقا تاکنون درب خانه(مجلسی) وی بر روی همه باز است و آقایان سیدعلی و سیدمحسن پسران وی با روی گشاده و خستگی ناپذیر پذیرای مردم می باشند.
هیچ روزی را سراغ نداریم که مهمانی نداشته باشند. مورد احترام مردم شهر و منطقه می باشند. جدّشان کلمه قسم مردم است. ایّام ماه مبارک رمضان و محرم و صفر مراسم روضه خوانی برگزار می کنند.
همین مردمداری آنها باعث گردیده تا مردم دشتی و تنگستان یکی از برادران را برای چهار دوره متوالی بعنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب نمایند.
تصویر فوق مربوط به دوران جوانی برادران پورفاطمی می باشد.
از سمت راست: سیدمحسن، سیدمحمدمهدی و سیدعلی